دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزارت کشور باید با اعلام اسامی تمام افرادی که در انتخابات مجلس، پیش ثبت‌نام کرده‌اند، برای آحاد ملت شفاف‌سازی کند تا دیگر فردی نتواند سیاست را به بازی گرفته و از این نوع سخنان بگوید.

بادامچیان

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به پیش ثبت‌نام گسترده داوطلبان برای به‌دست آوردن کرسی‌های مجلس دوازدهم، گفت: الحمدالله استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی فعالین سیاسی و احزاب و شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف صورت گرفت و امیدواریم شاهد یک انتخابات پرشور باشیم.

وی افزود:کسانی که در جایی مدعی می‌شوند ثبت‌نام کرده‌اند و در جایی دیگر تکذیب می‌کنند، نمونه بارز بازیگران عرصه سیاست هستند و وزارت کشور باید با اعلام اسامی تمام افرادی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند برای آحاد ملت شفاف‌سازی کند تا دیگر فردی نتواند سیاست را به بازی گرفته و از این نوع سخنان بگوید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: بنده معتقدم چهره‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند را وزارت کشور در سایت خود اعلام کند تا مردم فریب برخی سیاسیون را نخورند و این کار خوبی در راستای اطلاع‌رسانی به آحاد ملت است.

وی تصریح کرد: هر کسی به دروغ بگوید من اسم ننوشتم یا نوشتم، خودش در آینده نتیجه‌اش را خواهد دید و رسوا خواهد شد و هر کسی هم که از این فضای بازی که نظام در پیش ثبت‌نام‌ها به‌وجود آورده، استفاده نکرده باشد، خودش ضرر کرده و نتیجه‌اش را خواهد دید.

وی یادآور شد: البته مردم نباید به این تکذیب‌ها و دروغ‌ها توجه کنند و فعالین اصیل عرصه سیاست وقت‌شان صرف این تأیید و تکذیب‌ها نباید بکنند، چرا که بازیگران سیاسی و سیاست‌بازانی که قصد بازی با مردم ایران را دارند، خودشان در آینده آسیب می‌بینند.

بادامچیان در ادامه گفت: ما از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنیم که این فضای مناسب پیش ثبت‌نام انتخابات را در قانون جدید انتخابات به‌وجود آوردند و فضا را برای همگان فراهم کردند تا ما شاهد ثبت‌نام گسترده فعالین سیاسی باشیم.

 در همین راستا، پویشی هم در سامانه تعاملی فارس من توسط مردم به ثبت رسیده که خواستار شفاف‌سازی وزارت کشور و اعلام اسامی کسانی که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت کرده‌اند، شدند.

کد خبر 780136
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha