فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد.

روحانی لاریجانی

به گزارش همشهری آنلاین‏، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: به نظر می‌رسد که همه جریانات سیاسی مصمم هستند که در این مرحله پیش ثبت نام حضور جدی و  پررنگ داشته باشند و این را فرصت مناسبی میدانند برای ارزیابی و مطرح کردن چهره های خود در افکار عمومی جامعه و اینکه ببینند با این فضایی که بر اساس قانون جدید پیش آمده دستگاه های نظارتی نظیر شورای نگهبان و... چگونه با این اشخاص برخورد می‌کنند و چقدر به اینها برای بروز در رقابت میدان می‌دهند. گمان می‌کنم که در این محله ما شاهد حضور گسترده ای از نیروهای همه جریانات مختلف سیاسی در پیش ثبت نام باشیم که این امر آرایش انتخابات  را در ماه های آینده تا اندازه ای می‌تواند روشن کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره حضور جریان اصلاحات در انتخابات نیز بیان کرد: اصلاح طلبان در حال حاضر دچار نوعی اختلاف داخلی هستند و برخی از اینها معتقدند که چون عناصر اصلی این جریان دارای پرونده قضایی هستند و احتمال عدم تایید صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان وجود دارد باید انتخابات را تحریم کند. البته تعداد دیگری از این جریان نیز به دنبال ورود نیروهای سفید خود به عرصه انتخابات هستند تا به نوعی برای بازگشت به انتخابات متوسل صندوق رای شوند.

ترقی خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد جریان اصلاحات به دنبال این هستند که در سایه ائتلاف روحانی و لاریجانی از یک لیست مناسب برای ورود به عرصه انتخابات رو نمایی کنند تا مجددا به عرصه قدرت بازگردند.البته بحث نامزدی خود این افراد در انتخابات چندان مطرح نیست اما به احتمال زیاد یک لیست مشترکی را ارائه خواهند کرد و به عنوان یک ضلع از آرایش انتخابات وارد این عرصه خواهند شد.

کد خبر 779781
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    تصمیم اصلاح طلبان شاخص درپشت ابر وتبلیغ در تخریب رقیب که انها هم مثل ماهستند وجازدن نیروهای دواتیشه اما وابسطه وگمنام میباشد