مدافع تازه‌وارد تراکتور روزهای عجیبی را در این تیم سپری می‌کند و تاثیر آن در نخستین بازی پرشورها مقابل سپاهان کامل به چشم آمد.

مغانلو

به گزارش همشهری آنلاین اگر قرار باشد قاب‌های مهم هفته اول لیگ برتر را مرور کنیم، حتما باید سراغ تصویر غم و اندوه شجاع خلیل‌زاده در ورزشگاه نقش جهان هم برویم؛ جایی که کاپیتان تازه‌وارد تراکتور بعد از گل سوم، نفس‌نفس‌زنان روی زمین نشست و توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد.

تصویر او به مدت طولانی روی آنتن رفت و حتی صحنه آهسته‌اش هم پخش شد، شاید به‌عنوان نمادی از یک استارت فاجعه‌بار.

خلیل‌زاده در این مدت روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است. او که پرسپولیس را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا رها کرد و رفت، شاید حتی تصورش را هم نمی‌کرد چنین تصمیمی اینقدر برایش تبعات داشته باشد.

شجاع زمان بازی در قطر بارها ادعا کرده بود روزی به پرسپولیس برمی‌گردد و با پیراهن سرخ‌ها به فوتبالش ادامه می‌دهد. او هنگام بیان چنین مطالبی، شاید حتی تصورش را هم نمی‌کرد که گارد هواداران پرسپولیس تا این حد بسته بماند.

خلیل‌زاده از قطر برگشت و با بی‌میلی آشکار پرسپولیس مواجه شد. شایعاتی در مورد انتقال او به سپاهان سر زبان‌ها افتاد اما باشگاه اصفهانی با لحنی تند و کنایه‌آمیز این موضوع را رد کرد. شاید به همین دلیل هم بود که بازی با طلایی‌پوشان برای شجاع «حیثیتی» به‌نظر می‌رسید.

او در چنین مصافی، تماشاگر شکست سنگین تیمش شد و کاری هم از دستش برنمی‌آمد. اندوه این باخت مخصوصا از این جهت برای خلیل‌زاده دوچندان بود که این بازیکن بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر دست داشت. به هر حال این شروع فصل است و شاید شرایط در ادامه راه برای مدافع ۳۴ساله تراکتور بهتر شود.

او هفته آینده یک نبرد دشوار و حیثیتی دیگر در برابر پرسپولیس خواهد داشت؛ مسابقه‌ای که خلیل‌زاده در آن به‌شدت زیر ذره‌بین است؛ هم از نظر فنی و هم از دیدگاه اخلاقی و رفتاری. آیا هفته بعد هم برای شجاع به همین تلخی خواهد بود یا زندگی شیرین می‌شود؟

کد خبر 779585
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha