سپاهان تنها باشگاهی است که هنوز ریز قرارداد بازیکنانش را به سازمان لیگ ارسال نکرده و ممکن است بدون ستاره‌های جدیدش در هفته اول به میدان برود.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین مهلت ارسال لیست قراردادهای بازیکنان جدید در فصل پیش رو تا فردا (یکشنبه) است و همه باشگاه‌های لیگ برتری به جز یک باشگاه لیست قرارداد بازیکنانشان را به سازمان لیگ ارائه دادند.

امروز باشگاه استقلال لیست قراردادش‌های بازیکنانش را به سازمان لیگ ارسال کرد و تنها باشگاه سپاهان این لیست را ارسال نکرده و تا فردا فرصت دارد ریز قرارداد بازیکنانش را به سازمان لیگ ارائه دهد.

سازمان لیگ و فدراسیون در این خصوص اعلام کردند، اگر باشگاهی نتواند تا پایان این مهلت ریز قراردادهای بازیکنانش را ارسال کند، در هفته اول نمی‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

باتوجه به اینکه سپاهان مهره‌های کلیدی بسیاری جذب کرده و بعضی از بازیکنان فصل گذشته‌اش از لیست خارج شده‌اند و در این صورت با مشکلات جدی مواجه می‌شود.

کد خبر 778141
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سپاهان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    4 0
    درموردسپاهان که بهتون میتونم بگم اصلا شما حاشیه سازهای خبری نگران نباشید و سپاهان لیست قراردادهای بازیکنانش را خیلی وقته رد کرد منتها چون هنوز پنجره نقل و انتقالات باز هنوز فرصت این برنامه هست تیمهای مثل پرسپولیس و استقلال هنوز به دونبال جذب بازیکن هستن اگر بازیکنی خرید نکنند همون برگه میشه سند رسمی بازیکنان واگر خریدی انجام بدن با یه ویرایش برگه سند بازیکنان بسته میشه
  • فرناندو تورس IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    4 0
    آخه چقد سوزش.این قرمزها چرا اینجورین. هر خبری باز میکنی تا دنبال حاشیه سازی برای سپاهان و استقلال هستن.بسته دیگه