سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌های خود را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران - رگبار باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که در ۲ روز آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه تا چهارشنبه این وضعیت در شمال غرب دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، برخی نقاط استان‌های سمنان و اصفهان و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

همچنین در ۳ روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه این وضعیت علاوه بر مناطق ذکرشده در غرب یزد و شمال فارس نیز پیش‌بینی می‌شود.

طی ۵  روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل و بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان در ۵ روز آینده مواج است. 

کد خبر 777868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    5 0
    به قول قدیمی تر، ها فردا، چهار چهار هست، ده روز بعد گرما زور خودش را میزنه، تا ۵۵ و بعد آن شب ها خنک میشه
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      2 0
      آفرین مردقدیمی بهترازهرکارشناس
  • Zm IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    3 0
    ما شمالی ها میگیم 20 مرداد به بعد یالدراغ ( ستاره است) سر میزنه و شبها خنک میشه قدیمترا واقعا همینطور بود موقع اذان صبح که بیدار میشدی و تو حیاط که میرفتیم رو برگ درختا شبنم دیده میشد یادش بخیر