شنیده می‌شود بازیکن جدید آبی ها با پیشنهاد علی خطیر به نکونام، جذب استقلال شده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین طی روزهای اخیر منتظر محمد، کاپیتان تیم ملی امید عراق درحالی با استقلال قرارداد بست که ۴ سال قبل قرار بود برادرش مصطفی مدافع چپ باشگاه الزورا پیراهن استقلال را بپوشد. مصطفی دوسال از منتظر بزرگ‌تر است و زمانی شانس پیوستن به آبی‌ها را داشت که ۲۰ سالش بود. 

شنیده می‌شود این بازیکن با پیشنهاد علی خطیر به نکونام، جذب استقلال شده و این درحالی است که طی روزهای گذشته و در پست منتظر بازیکنی مانند سعید عزت‌اللهی مدنظر نکونام بود که درنهایت فعلا در دانمارک ماندگار شده است. 

جالب اینکه سابقه همکاری خطیر با برادران محمد به چند سال پیش مربوط می‌شود. مرداد 4 سال پیش و در چنین روزهایی انتشار عکس مصطفی محمد مدافع تیم ملی فوتبال عراق با علی خطیر معاون وقت باشگاه استقلال درحالی خبرساز شد که خطیر از سمتش استعفا کرده بود و دیگر در استقلال پست و سمتی نداشت. هرچند بعضی از رسانه‌های عراقی اعلام کردند خطیر در همان ساختمانی که بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس در آن زندگی می‌کند، سکونت دارد و این دیدار ارتباطی به مذاکره با استقلال نداشته، اما خود این بازیکن تایید کرد که از استقلال پیشنهاد دریافت کرده است.

کد خبر 777865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محمد IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    خب اگر اینجوری هم باشه خطیر مدیرعامله تیمه که نه یه نفر غریبه چرا دوست دارید برای استقلال حاشیه درست کنید