سخنگوی دولت گفت: اگر امروز درگیر جنگ ترکیبی و در ابعاد مختلف هستیم پس اقتضائات زندگی ما هم باید جنگی و مخصوص دوره نبرد باشد.

بهادری بر منبر یک هیئت

به گزارش همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی در بخشی از نشست سیاسی دانشجویان «طرح ولایت» دانشگاه شهید بهشتی، گفت: ۱۰ سال پیش رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند دولت مسئول بهشت و جهنم مردم نیست؛  نتیجه این نگاه در ذهن دولتمرد هشت تا ۱۰ سال بعد در کف خیابان‌ها و در اغتشاشات دیده می‌شود.

بهادری جهرمی در بخش دیگری از این نشست با بیان این‌که «دشمن تمام‌قد تمرکز می‌کند تا کشور را به سمت فروپاشی، تجزیه و پسرفت ببرد»، اظهار کرد: دشمن در بعد سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک می‌خواهد به ما ضربه بزند. ما بچه‌حزب‌اللهی‌ها شنیده‌ایم و می‌گوییم جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است ولی حواس‌مان نیست اگر جنگ است پس اقتضائات زندگی ما هم باید اقتضائات جنگی و دوره نبرد باشد. آرامش نمی‌شود در صحنه نبرد داشت. خواب نباید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار حلوا خیر کردن وسط صحنه نبرد نداشته باشیم؛ جنگ است. دشمن ضربه می‌زند و ما هم ضربه می‌زنیم، یکی می‌زند و ما هم یکی می‌زنیم، دشمن اگر یک ضربه بزند ۱۰ ضربه می‌خورد ولی برای ایجاد خطای محاسباتی در ما، آن یک ضربه که زده را به روش‌های مختلف صد ضربه نشان می‌دهد و آن ۱۰ ضربه‌ای که خورده را به گونه‌ای تحریف می‌کند که اصلاً متوجه نشویم او ضربه خورده است.

کد خبر 777623
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha