یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید می‌گوید: به فکر لژیونر شدن هستم و قصد بازی در باشگاههای ایران را ندارم.

یاسین سلمانی

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از معماهای نقل و انتقالات تابستانی امسال یاسین سلمانی بود که البته تا به امروز حل نشده است. کاپیتان تیم ملی امید و ستاره سپاهان جدایی‌اش از این تیم اصفهانی قطعی شد و صحبت‌های زیادی مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت وجود داشت.

یاسین سلمانی روی خط برنامه کادرفنی شبکه ورزش آمد و در خصوص شرایط آینده خود و تصمیم نهایی‌اش صحبت کرد و به نوعی آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت.

او در پاسخ به اینکه نگرانی وجود داشت که فصل نقل و انتقالات و تمرکز بازیکنان جوان تیم ملی امید را به هم بریزد گفت: یک چیز طبیعی است که هر شخصی نگران ادامه مسیر فوتبالی و آینده‌اش باشد. جو تیم ما جوری است که بچه‌ها کنار هم خوشحال هستند و به چیز دیگر فکر نمی‌کنند. با این حال صد در صد، بازیکنان در مورد آینده‌شان با هم صحبت می‌کنند.

سلمانی در پاسخ به اینکه چه تصمیمی برای آینده خود گرفته گفت: من تصمیمم این است که خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم. پیشنهاد جدی هست ولی بگذارید نهایی شود.

کد خبر 777192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • سعید IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    3 5
    همون اول هم معلوم بود که یه سپاهانی سرخابی های پایتخت رو داره مسخره می کنه💛💛💛 حتی اگه در لیست مازاد هم باشه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    آخه پرسپولیس کِی اینو خواسته تو کدوم لیست پر از هافبک های درجه یک این جا داره؟ امیدوارم بازار گرمیتون بی منظور بوده باشه. یا حق
  • احمدرضا US ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    1 0
    پرسپولیس،هیچوقت این بازیکن را نمی‌خواست،فقط استقلال به دنبال این بازیکن بود،پرسپولیس در خط هافبک ترافیک عجیبی دارد،پرسپولیس مهاجم گلزن،دروازبان ذخیره زیر ۲۳ میخواهد
  • هاشم IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    فکر نکنم استقلال با تو به توافق برسد همان خارج برو.