چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره‌های 15 و 16 گل‌آقا ویژه بچه‌ها و شماره 8 ماهنامه گل‌آقا منتشر شد.

هفته نامه طنز و کاریکاتور برای بچه ها و نوجوانان گل آقا که بعضی وقتها هر 5 شنبه منتشر می‌شود در این شماره مطالب متنوعی دارد. در بخش گزارش شماره‌های 15 و 16 جاذبه‌های توریستی آبدارخانه به تصویر کشیده شده است و بعد عمران صلاحی عزیزی که به تازگی از پیشمان رفته است.

حکایت بلوط و علف ، معرفی انیمیشن فصل مجاز شکار، گفت و گو باباران کوثری و فتح‌علی اویسی و یادی از چهار سال پیش که هفته نامه گل‌آقا متوقف شد، مطالب دیگری است که در گل آقای بچه‌ها به آن پرداخته شده است.

گل آقای این شماره یک جدول برنامه‌های هفتگی دارد که جان می‌دهد تا در تمام ستون‌هایش زنگ تفریح و ورزش و نقاشی بنویسیم.

بخش مسابقه و سرگرمی که پای ثابت گل آقاست نیز در این شماره منتظر شماست.

کمیک استریپ، باز هم بهترین ها، باز هم به انتخاب شما، آفساید، وزیر طنز پرداز و کاریکاتور‌های افتخاری دیگر بخش‌های گل‌آقای 15 و 16 است.

ماه‌نامه گل‌آقا نیز در سال شانزدهم و شماره هشتم (آبان1385) ویژه نامه ای برای عمران صلاحی یار قدیمی گل‌آقا منتشر کرده است. این نشریه همزمان با ایام درگذشت صلاحی وبنامه‌ای در سایت گل‌آقا منتشر کرده‌است.

در این شماره گل‌اقا مطالبی با عنوان مراسم خاکسپاری مسیول خاکسپاری، بهداشت و تلویزیون، آیا این ماه خندیده‌ای و تاتر ارشادی در لاله‌زار به چاپ رسیده است.

در بخش حرف تو حرف گفتمان با مسعود دهنمکی با شرکت اکبر عبدی منتشر شده است. در بخش آزادانه ، به "پدیدار شناسی فلسفی یک بازی" آزادانه پرداخته شده است.

"در مثلث برمودا" از سر یادداشت‌های یک استعداد درک نشده است به نام علی زراندوز که به خواندنش می‌ارزد. بخش فرهنگ کاریکانوریست‌های جهان  این بار به بالن‌های گفتار در کمیک استریپ‌های مطبوعاتی پرداخته است.

از دیگر بخش‌های این شماره گلکاریکلماتور، گلنا، دیوان اخبار،گزارش انتخاباتی، حسن‌لند است.

کد خبر 7759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز