اشگاه سپاهان که طی فصول اخیر در بخش مالی و اداری عملکرد موفقی داشته، طی روزهای اخیر مدعی شده که هیچ اشکالی در بحث قراردادی آنها وجود ندارد.

عیسی آل کثیر

اعلام سقف قرارداد و بحث‌هایی که طی این روزها در این خصوص شکل گرفته است باعث شده اکنون مسئولان ذی‌صلاح به دنبال بررسی موشکافانه ادعاهای باشگاه‌ها باشند.

طی روزهای اخیر بحث زیادی میان باشگاه‌ها و اتهامات آنها مبنی بر تخطی هر کدام از طرفین در خصوص مبالغ قراردادها شکل گرفته است. باشگاه سپاهان در این فصل تا این لحظه موفق به جذب احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی و هادی محمدی شده است.

این در حالی است که این باشگاه توانسته موافقت باشگاه پرتغالی پورتیموننزه که پیام نیازمند، گلر ملی‌پوش این تیم، تحت قرارداد آنها قرار داشته بود، با پرداخت مبلغ رضایتنامه مدنظرشان، دریافت کند.

موضوعی که باعث بحث و شایعات زیادی شده بود و اکنون اما سازمان بازرسی با مستقر کردن تیمی در باشگاه سپاهان به دنبال بررسی قراردادهاست.

در این رابطه گفته می‌شود در صورت کشف هرگونه تخلف احتمالی در رابطه با قراردادها و دیگر مسائل مالی، پرونده ضمن ارائه به نهادهای ذی‌صلاح و قضایی، در خصوص فسخ و کنسل شدن قرارداد نیز اقدام خواهد شد. با این حال باشگاه سپاهان که طی فصول اخیر در بخش مالی و اداری عملکرد موفقی داشته، طی روزهای اخیر مدعی شده که هیچ اشکالی در بحث قراردادی آنها وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید تیم بازرسی مستقر شده در این باشگاه، چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و به چه نتیجه و خروجی‌ای دست خواهد یافت.

کد خبر 773760
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 2
    مسلما وقتی باشگاههای پرسپولیس و استقلال اینگونه در تنگنا بابت قرارداد های بازیکنان درجه اول قرار میگیرند حتما باشگاه سپاهان با بستن قرارداد های سنگین جذب این بازیکنان خلاف قانون عمل کرده گرچه شاید صوری قرارداد ها را نوشته باشند اما درعمل باید حساب بازیکنان جدید الورود را نیز کنترل کنند تا ببینند اگر مبالغی واریز شده بابت چه چیزی بوده است م
    • مهد سپاهانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      0 1
      میگم یه دوتا دیگه راهکار بده به تیم بازرسی اینها سواد این کارها را ندارن ... این بازرس ها حسابرس هستن حساب پولی که میاد و کجا میره را در میارند حالا یکی خارج از باشگاه پول بده کی دیگه میفهمه مثله استقلال پیروزی اینقدر که تو پیگیری تا حالا پیگیری اختلاس ها را جویا میشدی وضع مملکت این نبود
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    همش فیلم هستش کی میتونه روی حرف ساکت مدیر عامل سپاهان حرف بزنه آخه بابا اینا همونهایی هستن که با نارنجک تو شیشه اتوبوس بازیکنهای پرسپولیس زدن کمیته انظباطی چکار کردن به جز اینکه تشویقم شدن