معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

سردار نقدی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: مشکل حجاب مسئله‌ای است که امروز رسیدگی به آن خواست مردم ما و یک مطالبه عمومی ملت ماست.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه افزود: توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. ما باید دستگاه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را مورد مواخذه قرار دهیم که چرا به وطیفه خودشان عمل نکردند و دستگاه‌های رسانه‌ای باید پاسخگو باشند چرا که این مسئله فطری و منطقی را نتوانستند در جامعه جا بیاندازند.

سردار نقدی بیان کرد: حیا و عفاف در فطرت انسان نهادینه شده است و برای تبلیغ این امر کار سختی نداریم. ما امروز در معرض بیش از ۳۰۰ رسانه خارجی هستیم که به زبان فارسی علیه ملت ما تبلیغ می‌کنند و ما دست دشمن را برای مسموم کردن فکر مردم باز گذاشتیم و باید برای خنثی کردن اثر آن‌ها کار کنیم.

وی ادامه داد: اینکه ما دست دشمن را باز گذاشتیم که تا عمق اتاق نوجوان ما بیاید و روی فطرت آنها کار کند، این کار غلطی است.کسانیکه دست دشمن را باز گذاشتند گناهشان از صدام بالاتر است و ضربه‌ای که ولنگاری مجازی به مردم ما زد بسیار بالاتر از ضربه‌ای است که صدام به مردم ما زد؛ جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجاز باز گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه  تصریح کرد:‌جامعه ما یک جامعه پاک نهاد است و به‌خوبی نشان داد مقابل عملیات بزرگی که کشورهای مرتجع و قدرتهای غربی با سرمایه گذاری سنگین و در مدت زمان طولانی انجام دادند اقبالی ندارد اما این میزان از بی حجابی هم برای ام القرا جهان اسلام زیبنده نیست.

وی افزود: در مرتبه اول باید مسئولان دست دشمن را در فضای مجازی ببندند. همانطور که سایر کشورها این کار را کردند در کشور ما هم این کار شدنی است و در این مورد بهانه‌ها قابل قبول نیست و عدم انجام آن یا همراهی با دشمن است و یا برای جمع کردن رای و روشن فکر نشان دادن خود است. بعد از آن هم اولین دستگاهایی که باید در این مسیر کار کنند دستگاه‌های فرهنگی کشور هستند.

سردار نقدی تأکید کرد:‌مطالبه برای جمع کردن ولنگاری در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور از جمله مطالباتی است که باید برای بسط همه خوبی‌ها در کشور در اولویت قرار گیرد. اگر می‌خواهیم رشوه و اختلاس و فساد در جامعه جمع شود باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم و در این مسیر باید با مفسدینی که موجب تزلزل در ایمان مردم می شوند مقابله کرد. اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان تصریح کرد: ما یقین داریم که مشکلاتی که دشمن با یک کار سنگین سه ساله و نقشه مدون ایجاد کرده است، ملت ما همراه است و بانوان ما بخوبی نشان دادن که این حرکت را نمی پسندند و باید در این مسیر با نقشه حرکت کنیم و باید دست به دست هم بدهیم و مهمترین وظیفه به عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

کد خبر 773733
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 60
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    سردار، محترم،، حضرت آیت الله شاه آبادی، استاد امام خمینی ره ،. بعد از کشف حجاب توسط رضا خان گفتند،. با این کار ثمره زحمات تمام پیامبران و امامان از بین رفت ،. امروز عدم کنترل شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای ضد انقلاب، تمام ثمره مجاهدت های شهدا و جانبازان و دلسوزان انقلاب را تحت تأثیر قرار داده‌است
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    برخورد قاطع و عبرت آموز با سلبریتیهای خائن و اخلالگران اقتصادی،. باید اجرا شود
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      80 5
      برخورد قاطع! طرف مقابل رو متحدتر میکنه
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      66 4
      ۱۵:۲۴ متاسفانه برخی فکر می کنند جامعه میدان جنگ هست. در خالیکه جامعه پیکره خودمانه . هر تیغی بهش وارد بشه بیمار میشه.
  • سعید IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    36 78
    صداوسیما باپخش برنامه های کسل کننده وحوصله سر بر وفیلم های کودکانه برای بزرگسالان خصوصا برنامه کودک بدون تماشاچی، ... ... ... ... ... عملامردم رابطرف ماهواره های مبتذل سوق دادند نتیجه اش بی حجابی وازدواج سفید و بدترین بداخلاقی ها در جامعه شده است.
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      51 3
      یادمه وقنی بچه بودم کارتون زهره و زهرا رو پخش میکردن همش هم در مورد مسائل عقیدتی بود . عمو راستگو (خدا بیامرزدش) هم مسائل عقیدتی رو یاد میداد . تمام کارتونها هم همه برادر و خواهر بودن ! پس چرا به نظرتون جوانان دهه 90 و 80 لج می کنن؟؟؟؟ مطالعه ندارین و فله ای نظر میدین. اقتصاد مهمه. اقتصاد مهمه. نیمی از رساله در باب احکام تجارته.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    101 3
    شما فرسنگ ها با مردم و دغدغه هایشان فاصله دارید !!!!!! !!!!!! !!!! !! !! «فلاتطولن احتجابک عن رعیتک فان احتجاب الولاة عن الرعیة شعبة من الضیق و قلة علم بالامور»پس دوری خود از زیر دستانت را طول مده.به درستی که کناره گیری مسؤولان اززیردستان، نوعی محدودیت و کم اطلاعی ازامور است. " از علی بن ابیطالب علیه السلام "
  • حسین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    63 16
    بی حجابی زن مشکل بزرگی نیست همه دنیا بی حجابی رو قبول کردن.
  • M e h d i IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    25 41
    ... لطفا شلاق زدن امثال طبری رو اجرا کنید تا حجابمون رو‌ کامل رعایت کنیم.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    68 7
    جامعه رابه دوگروه خودی وغیرخودی تقسیم کرده ایدولی این کارهم راه به جایی نخواهدبرد،تنهاراه،برگزاری رفراندوم است
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    45 7
    لزومی به شلاق نیست ... از تمام مزایای اجتماعی محرومشان کنید کافیست.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    64 2
    اگه همه خائن پس چرا همشهری تمام اخبار فوتشون رو پخش میکنه و رحمت میفرسته بهشون. راستی امار دارید بگید چند تا خائن بینشونه؟؟؟ بیش از نیمی از هنرمندان در خط فقرن و مثل همه مردم عادی دارن زندگی می کنن. سوپر استارها فرق دارن با هنرمندان . مشکلتون چیه انقدر فحش میدید به هنرمندان؟ چرا جامعه رو چند قطبی می کنید؟
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      6 27
      رحمت فرستادن کار صدا و سیما و رسانه ها نیست کار مردم است
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      8 19
      صدا و سیمای مردم هم از مردمه! همش خودتون رو تافته جدا بافته تصور می کنید!
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      34 3
      ۲۱:۰۳ درست فرمودید صدا و سیما میلی است و ملی نیست!
  • هزاران DE ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    79 1
    الان با گفتن این جمله " که اگه امثال طبری در وسط بازار شلاق..." فک میکنه دیگه تمام انتقادها از فساد رو پاسخ داده و حالا نوبت مردمه که حجاب رو رعایت کنند . نه عامو طبری باید درست محاکمه بشه ...
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      43 1
      احسنت . با تمام رابط های سلسله مراتبیش!
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    67 2
    مردم با حیای ایران هیچ وقت دنبال برهنگی و بی حیایی نبوده و نیستند بالادستیها رو درست کنید وگرنه مردم درست بوده و هستند.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    39 2
    رفتم مرکز تخصصی تعمیرات لباس ،یه بلوز قدیمی رو دوباره یک سانت درز گیری کنند . 150 هزار بابت یک خط راست یک متری ازم گرفت و دو روز طولش داد و تحویل داد و کج و کوله هم چرخ کرده بودن. در تمام امور همه دنبال پول سریع و دزدیدن از همدیگه هستن. مردم ما اینطور نبودن. وضع بد اقتصاد شرف رو داره از بین میبره. ما اینطور نبودیم. لطفا فکری بابت معیشت همه کنید تا اخلاق محو نشده.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    18 3
    کلام الله : ..والسارق و والسارقه ف اقطعوا ایدی یهما....
  • رحمان IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    16 1
    سردار باور بفرمایید با تیشه به جنگ اندیشه رفتن و در عرصه فرهنگی کار سرهنگی کردن راه بجای نمی برد