دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، مهراب پوراکبردادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار داشت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

وی با رد ادعاهای بی اساس مطرح شده در برخی رسانه‌ها و کانال‌های وابسته به معاندین، اظهار کرد: نامبرده دارای پرونده‌های متعدد کلاهبرداری اینترنتی در شهرهای ایلام، ملکشاهی، تهران، گرگان، کوار، ارومیه و خمینی شهر بود و از سوی مراجع قضایی شهرهای مذکور تحت تعقیب قرار داشت.

پور اکبر ادامه داد: در تاریخ چهارم تیرماه از سوی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه با صدور نیابت قضایی به شهرستان مهاباد این فرد جلب و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین وثیقه به میزان ۳۰۰ میلیون تومان به زندان ارومیه معرفی و تا روز ۱۴ تیرماه نیز در زندان ارومیه حضور داشت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: در تاریخ مذکور به جهت بیماری (حسب اعلام اولیه مراکز درمانی بیماری وی مربوط به پلاسمای خون بوده است) به مراکز درمانی منتقل، بستری و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت که در نهایت روز یکشنبه ۱۸ تیر به جهت شدت بیماری فوت می‌کند.

پوراکبر یادآور شد: ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه نامبرده به جهت مسایل امنیتی و توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت و به بازداشتگاه امنیتی منتقل و مورد شکنجه قرار گرفته کاملا بی پایه و بی اساس است.

وی تاکید کرد: نامبرده از ابتدای دستگیری به اتهام کلاهبرداری متعدد از شهروندان در شهرهای مختلف به زندان ارومیه منتقل و امکان آزادی وی با سپردن وثیقه فراهم بوده ولی مراجعه‌ای از سوی بستگان جهت تودیع وثیقه و آزادی او صورت نگرفت.

کد خبر 772868
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 34
  • همت IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    58 13
    وقتی یک نفر زندانی مریض و بیمار است تا خوب شدن با قید وثیقه ازاد کنید و در خانه استراحت کند تا زمان بهبودی کامل به زندان بر گردانید یا اگر هم در منزل فوت کند کسی حرفی برای زدن ندارد
    • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      17 33
      اولا وقتی وثیقه صادر می شود به محض تودیع متهم آزاد خواهد شد ثانیا مطمئن هستم اگر خودت مالباخته بودی این حرف رو نمیزدی.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      6 2
      آره کاملا درست میگی فقط این سبد که این بابا رو توش گذاشتی با خودت ببر چون یه روز هم نوبت خودته اون روزت رو هم می بینیم اگر پاشنه دادگاه و در نیاوردی و بخاطر چندر غاز کلاهبرداری درخواست حبس ابد و ... طرف را ندادی تو راست میگی
  • جمال IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    8 0
    مثل ... آزادش می کردین
  • Borzoo NO ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    17 4
    از ترس فقط دو نظر انتشار یافت ما بقی سانسور شد. ولی اگر چیز دیگری بود تا صدها نظریه را انتشار میداد
  • ایرانی🇮🇷 IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    5 27
    مرگ خبر نمیکنه، یکی مثل این، یکی هم مثل دختره امینی! قرار نیست برای مردن کسی دیگران پاسخگو باشن! با دیدن فیلم و همچنین دروغ پردازی های بابای امینی و اثبات بی گناهی ماُموران؛ ترجیح میدم به حرف مسئولان مربوط اعتماد کنم تا به فضا سازی رسانه ای و اما و اگرها و توهمات ذهنی برخی افراد بیمار!
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 22
    چه بسا از خانواده اش هم کلاه برداری کرده بوده
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 11
    حالا تکلیف مالباخته ها چی میشه کی پول اونا رو میده
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    14 1
    این پابندهای الکترونیکی برای افراد عادی و بیمار عاجز از گذاشتن وثیقه س چرا به این شکل آزاد نکردن
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    19 1
    ایم چه نوع کلاهبرداری بوده که در ۸ شهر کلاهبرداری شده وثیقه ۳۰۰ میلیونی گذاشته شده که قطعا دو برابر دادگاه وثیقه صادر میکنه
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    16 1
    بیماری زمینه ای داشته دیگه . .... ....