کیلیان امباپه به دلیل تمایل به جدایی رایگان و عدم رعایت اخلاق و احترام برای پاری سن ژرمن انتقادهای زیادی دریافت کرده است.

امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل،‌ پائولو دی کانیو کیلیان امباپه را به دلیل بی‌ادبی و بی‌احترامی به پاری سن ژرمن مورد انتقاد قرار داد.

کیلیان امباپه اخیرا به تیم قهرمان لیگ یک اطلاع داده است که قصد دارد پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴، باشگاه را به صورت رایگان ترک کند. او در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال، حتی از باشگاه، خریدهای اخیر آنها و به طور کلی لیگ فرانسه انتقاد کرد.

اظهارات امباپه در مورد باشگاهش مورد پسند پائولو دی کانیو، ستاره سابق وستهام یونایتد قرار نگرفت و هم باشگاه و هم این بازیکن را در ماجرای فعلی مقصر دانست.

دی کانیو در صحبت با Sky Sports Italia گفت: «این تقصیر پاری سن ژرمن است که خود را در این موقعیت قرار داده. آنها بهای زیادی به امباپه دادند و او را به یک برند جهانی تبدیل کردند. ما می توانیم در مورد اشتباهات پاری سن ژرمن صحبت کنیم، اما من این رفتار امباپه را بی‌ادبانه و بی‌احترامی به این تیم می‌دانم، زیرا او سال قبل از مزیت‌های باشگاه استفاده کرده و حالا می‌خواهد یک سال دیگر بازی کند تا قراردادش منقضی شود و سپس به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید برود.»

لئاناردو، مدیر ورزشی پیشین پاری سن ژرمن نیز از شیطنت‌های این بازیکن فرانسوی ناراضی است و می‌خواهد امباپه هر چه زودتر باشگاه را ترک کند. شش بازیکن پاری سن ژرمن، از جمله دو خرید جدید، نیز از برخی اظهارات امباپه انتقاد کرده و از باشگاه شکایت کرده‌اند.

در حالی که امباپه می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ باشگاه را ترک کند، پاری سن ژرمن در مورد اینکه قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کند یا نه، مردد است؛ زیرا از دست دادن رایگان بازیکنی در حد و اندازه امباپه از نظر مالی بر باشگاه تأثیر منفی می‌گذارد.

کد خبر 772758
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha