استقلالی‌ها درست در کوران فصل نقل و انتقالات دست به تغییر مدیرعامل زدند و طبعاً در بحث یارگیری از سایر مدعیان عقب هستند.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین احسان پهلوان یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام بود که رسماً با سپاهان اصفهان به توافق رسید.

او که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، امیدوار است بتواند در سپاهان و زیر نظر مورایس بار دیگر توانایی‌های خود را نشان بدهد.

جالب اینجاست که قبل از احسان پهلوان نفراتی چون مسعود ریگی،عارف آغاسی و رضا اسدی هم مورد توجه جواد نکونام بودند که  همگی به تیم‌های دیگر رفتند و استقلال نتوانست آنها را جذب کند.

استقلالی‌ها درست در کوران فصل نقل و انتقالات دست به تغییر مدیرعامل زدند و طبعاً در بحث یارگیری از سایر مدعیان عقب هستند. هرچند که جواد نکونام همچنان امیدوار است با جذب چند مهره کلیدی دیگر تیمش را برای لیگ برتر تقویت کند.

استقلال تا امروز فقط مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرده و احسان پهلوان چهارمین بازیکن مورد نظر جواد نکونام بود که سر از سپاهان درآورد.

کد خبر 772584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • نیک پور US ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 4
    آقای نکونام توراخدا شما هم ول کنید و برید با آبروی خودتان بازی نکنید این تیم منحل شده‌است سعی نکنید بی آبرو شوید،ضعیف ترین بازیکن هم نمی‌خواهد بیاید قرضی ویا مفتی بازی کند
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      1 0
      به تو لنگی بی افتخار
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    ... که رفت سپاهان اصلا بازیکنی که برای لنگ بازی کرد برای چی باید پیراهن مقدس تاج بر تن کنه نکونام هم بالا خونش اجاره داده
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    بخدا استقلال رو اگه بفرستین دسته ۳اینقدر هوادار بیچاره حرص نمی‌خورد.. چرا این داستان ها واسه لنگ نیست...دهن استقلال رو سرویس کردین‌...چی میخواین از جون استقلال...مسولین همه لنگی...حداقل خصوصی کنین استقلال رو تیم لنگ رو نگه دارین واسه خودتون