جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف وضبط ۴۴ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در گرمسار خبر داد.

ماینر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سید علی میر احمدی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی ایوانکی مطلع شدند.

 وی بیان کرد: فعالیت غیر مجاز ماینرها در مکان مورد نظر با رصد اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی و کسب اخبار از منابع و مخبرین برای پلیس محرز شد و بازرسی از آن مکان در دستور کار قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: در این بازرسی ۴۴ دستگاه ماینر غیر مجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می رسد، کشف شد. 

 سرهنگ میر احمدی ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: استفاده غیر قانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر اینکه توان مصرفی بالایی داشته و موجب خسارت به شبکه توزیع برق می شود از این رو پلیس با جدیت این مسئله را دنبال و با متخلفان در این حوزه برخورد می کند.

وی از شهروندان هم استانی خواست: هرگونه اقدامات و فعالیت های مربوط به استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهد.

کد خبر 772302
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    8 0
    این دقیقا تلاش شبانه روزیش چی بوده یکی خبر داده رفتن جمع کردن حتما