گرت بیل بازیکن سابق رئال مادرید، پس از بازنشستگی از فوتبال، در مورد رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو، زمانی که در این تیم کنار یکدیگر بازی می‌کردند، صحبت کرد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، گرت بیل بار دیگر تاکید کرد که در دوران حضورش در پایتخت اسپانیا هرگز با هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید از جمله کریستیانو رونالدو مشکلی نداشته است.

ملی‌پوش سابق ولزی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر داشتن روابط تیره با رونالدو را رد کرد و اظهار داشت که کاملا عاشق دوران حضورش در مادرید بوده و با هیچ یک از هم‌تیمی‌هایش مشاجره نداشته است.

بیل در صحبت با تایمز گفت: «بازیکنان همه خوب بودند. من می‌دانم که مردم همیشه درباره روابط بازیکنان (رابطه او با رونالدو) حرف می‌زنند، اما من هرگز با هیچکس مشکلی نداشتم و به یاد نمی‌آورم که تا به حال با کسی بحثی داشته باشم. حتی در شرایط سخت، همه چیز در رختکن خوب بود. صادقانه بگویم، من واقعاً از زمانی که در آنجا بودم، جدا از لحظات سختی که در زمین داشتیم، لذت بردم. من از حضور در تیم رئال مادرید پشیمان نیستم، زیرا تصمیم درستی گرفتم.»

اخیراً در کانال یوتیوب مارتین بورگمایر، بیل در مورد مشکلات خلق و خوی رونالدو صحبت و فاش کرد که ستاره پرتغالی حتی اگر رئال مادرید با اختلاف ۵ بر صفر هم برنده می‌شد، باز هم ناامید و عصبانی بود.

کد خبر 772208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha