گفته می‌شود که پلن اول جواد نکونام برای دروازه، جذب یک سنگربان خارجی است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین  استقلال در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرده که هنوز وضعیت دروازه این تیم نامشخص است. سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری از تیم خداحافظی کرده و تلاش‌ها برای جذب علیرضا بیرانوند نیز بی‌نتیجه بود.

گفته می‌شود که پلن اول نکونام برای دروازه، جذب یک سنگربان خارجی است و اگر آبی‌ها نتوانند گزینه ایده‌آلی را پیدا کنند، آنگاه یک بار دیگر به سراغ سیدحسین حسینی می‌روند تا او را به تیم بازگردانند.

دروازه استقلال سوژه تمرین دیروز آبی‌ها بود و جواد نکونام نیز مدعی شد ظرف ۴۸ ساعت آینده همه چیز تعیین تکلیف خواهد شد. او در پاسخ به سوالی درباره آخرین شرایط خط دروازه استقلال بیان کرد: در یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

بحث حضور سنگربان اسپانیایی در استقلال نیز چند روزی است که بر سر زبان‌ها افتاده و نکونام نیز در حاشیه تمرین دیروز و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر  جذب دروازه‌بان اسپانیایی گفت: گلر هم از هر کشوری باشد، مهم نیست و انشاالله می‌گیریم.

کد خبر 771953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • اس اس IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    8 1
    ماغمی نداریم چون به تو اطمینان داریم
  • معین💙💙💙💙 IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    10 0
    دروازبان خارجی سن بالا بدرد کار مانمیخوره.اگه سن بالا میخواهیم غلامپور هست
  • هوادارفوتبال IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    5 0
    خداقوت وخسته نباشی آقای نکونام کاش درصورت امکان ازمدیران باشگاه استقلال درخواست بکارگیری واستفاده درکادر فنی ومربیان ازآقای حنیف عمران زاده رادشته باشیدویامدیران ازایشان حتی درصورت امکان درسرپرستی تیم یاحتی درصورت امکان درکادرمدیرتی استفاده داشته باشن که واقعاایشان بدرخوروکارآمدوحتماخیلی موثردرتمام برهه زمان ووضعیت وشرایط برای باشگاه خواهندبودبه صورت قطعی موفق باشین .
  • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    2 8
    حسینی برگردانید. خخخخخخخخخ بیراوند هم هست. خخخخخخخخ
    • مهدی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      7 2
      ...وند برا خودتون که بی ادب ترین بازیکن تاریخ است لیاقت استقلل رو نداشت ما عقاب اسیا رو بهتون دادیم حالا جاش این ... میخواست بیاد استقلال خخخخخ
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    12 10
    آقای نکونام خود آقای حسینی برگردانید پولی که میخواهید به دروازه بان بدید چند بازیکن با کیفیت بگیرید استقلال مشکل دروازه ندارد
  • M IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 4
    آقا ی‌نکونام حسینی یکی از بهترین دروازه بانان ایرانه ولی تو این مدت اینقدر تخریبش کردید که از لحاظ روحی و روانی نمیتونه قابل اعتماد باشه ،مخصوصا که گفتین اگه دستتون از همه جا کوتاه شد دوباره میرید سراغش ، شما هیچ وقت روانشناس خوبی نبودین و نخواهید بود ....
  • فران JP ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 4
    آقای نکو نام به امید خدا موفق باشید.اما یک نکته خیلی خیلی مهم برای هر تیم که موفقیت آمیز هست وجود دروازه بان شش دانگ در دروازه هست .بیرانوند که واقعا عقاب آسیاست .یکی از دلایل مهم قهرمانی پرسپولیس بود.و استقلال که باخت و باخت تا قهرمان نشه دلیل عمده اش متاسفانه ضعف بیش از حد حسینی بود.
  • شاهرخ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 0
    استقلال اگر پول داشت مهره های خودشو حفظ می‌کرد. دروازه بانی خارجی پیشکش