چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
۰ نفر

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند.

يحيي گل محمدي

به گزارش همشهری آنلاین  علیرضا بیرانوند که طی ۴۸ ساعت اخیر با شایعه حضورش در استقلال و فسخ قرارداد با پرسپولیس تبدیل به چهره نخست اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران شده بود، ظاهرا برای بازگشت و همکاری دوباره با سرخ پوشان به توافق نهایی رسیده است.

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند و گلر ملی پوش سرخ پوشان برای امضای قرارداد وارد این ساختمان شود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگوی کوتاه اعلام کرد «با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، هیچ مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس باز خواهد گشت.»

با توجه به این اظهار نظر یحیی گل‌محمدی و از سوی دیگر تاکید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مبنی بر پایان مذاکرات و انصراف آبی‌ها از جذب بیرانوند، به نظر می‌رسد تمدید قرارداد این دروازه‌بان با پرسپولیس به زودی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 771829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عشقپولیس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    12 10
    عشق منی علی بیرو جان
  • Pers polis IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    8 15
    نیا دیگه از چشم افتادی
  • امانی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    28 7
    گرچه نقل وانتقال بازیکن ها در فوتبال حرفه ای باید امری عادی باشه اما بنظر می رسه باشگاه استقلال با توجه به ساختار فوتبال کشور ما که معمولا بازیکنان غیرت و تعصب باشگاهی دارند را رعایت نمی کنه واصول جوانمردی را مثل همیشه زیر پا می گذاره و قبل از اینکه نتیجه بازیکن مشکل دار با تیم مشخص بشود جاروجنجال و هیاهو براه میاندازه والبته صددرصد این بخاطر عدم توجه هواداران از مشکلات حال واینده باشگاه ودر یک کلام شیره مالیدن سر آنهاست که اگر مثل این ده ساله نتایجی نگرفتند از آسیا هم حذف شدند توجیهی داشته باشند حقیقتا کار باشگاه بزرگ استقلال به جه مزخرفاتی کشیده شده هرکه از تیم پرسپولیس جدا میشه ویا به مشکل میخوره باشگاه درصدد جذب آنها میشه
  • تورک اوغلان ( پسر ترک ) IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    13 8
    بابا تا دیروز که داشتید هرچی از دهنتون بیرون میومد بهش میگفتید عجب مکتب استوار و باشخصیتی دارید
  • ناشناس FI ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    25 1
    اینا سیاست دولت و وزارت ورزش هست که مردن رو سرگرم کنن و از گرونی و تورم کمی به دور باشن،و الا نه بیرانوند جایی میره نه کسی جاش میاد،تا زمانی که این دو تا تیم دولتی هست مردم رو سرگرم میکنن که تا یه مدت مردم سرگرم هستن،یا هفته دیگه نگاه کنید بیرانوند با یه قرار داد سنگین توی پرسپولیس مونده ،حسینی هم سر جای خودشه،این بازیکنا هستن که پولای میلیاردی میگیرن و مردم ما دنبال یه لقمه نون هستن که شکم خودشون و زنو بچشون رو سیر کنن،.. با احساسات مردم بازی نکنید
  • عموشهرام ش IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    13 3
    کیسه فک کرد آرمان رمضانی یا پژمان نوری خخخخخخ
  • آشنا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    9 2
    بیرانوند اصلا نمی خواست از پرسپولیس به استقلال برود زیرا وزن تیم پرسپولیس بمراتب از استقلال بیشتر است . او فقط قصد داشت ارزش و اعتبارش را بالا ببرد . تیم استقلال هم با یک پیشنهاد عحیب و غریب بازیکنان هر دو تیم و حتی بازیکنان باشگاههای دیگر را وسوسه کرد تا انها هم مبالغ بیشتری برای قرارداد جدید بخواهند . بدعت باشگاه استقلال حرکت خوبی نبود .