واکنش هراسان گروهک تروریستی منافقین و حامیان رسانه‌ای‌اش به توئیت سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نه تنها درستی آنچه اعلام شده را تأیید کرد که جزئیات بیشتری از ماجرا و دلایل وحشت ناشی از آن در منافقین و ایادی‌شان را مشخص کرد.

حمله پلیس آلبانی به کمپ منافقین

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ارسال کامپیوترهای توقیف شده منافقین توسط پلیس آلبانی به ایران خبر داد و نوشت: «بخشی از هارد و کیس‌ها رسید/ مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستند/ نتایج تا الان امیدوار کننده است»؛ گروهک منافقین در بیانیه‌ای شتابزده اعلام کرد که این توئیت مربوط به ۲۱۳ کامپیوتر و هارددیسکی است که در حمله روز ۳۰ خرداد پلیس آلبانی به اردوگاه تروریست‌ها موسوم به «اشرف ۳» توقیف شده‌اند.

این گروهک در بخش دیگری از واکنش خود به آنچه انجام شده با نوشتن اینکه «امریکا و آلبانی باید روشن کنند آیا کامپیوترهای مجاهدین به رژیم ایران تحویل شده است؟» یک گمانه دیگر را در مظان تأیید قرار داد و آن اینکه تصمیم دولت آلبانی به برخورد با این گروهک و جلوگیری از ادامه اقدامات تروریستی و ضد امنیتی‌شان علیه ایران از خاک این کشور مشخصاً با چراغ سبز امریکا انجام شده است. تغییر رویکردی که می‌توان آن را در امتداد محتوای مذاکرات غیرمستقیم جاری میان ایران و امریکا تفسیر کرد.

وحشت از دستیابی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران به مشخصات ایادی و فریب‌خوردگان این گروهک اما مختص منافقان نبود و در رسانه‌های حامی که از این افراد برای تهیه خوراک خبرهای ادعایی خود استفاده می‌کنند نیز دیده شد. چنانکه بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای با ابراز نگرانی درباره افراد مرتبط با سازمان در داخل کشور مدعی نقض حقوق منافقین از طریق ارسال کامپیوترها به ایران شد و آن را محکوم کرد!

این البته همه آن چیزی نیست که در انتظار این گروهک و مرتبطانش قرار دارد. به پیش‌بینی اغلب کارشناسان عرصه بر فعالیت منافقین در آلبانی بیش از این تنگ خواهد شد و احتمال تصمیم آلبانی به اخراج آنها به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

کد خبر 771612
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    22 6
    همه این افراد و تجهیزاتشون باید تحویل ایران شود
  • SA ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    9 1
    این تروریست‌ها باید در ایران محاکمه و پس از اعتراف به جنایات و پخش فیلم آنها از تلویزیون باید اعدام شوند، باید عوامل داخلی که با منافقین طی سالها همکاری داشته اند شناسایی و تک تک دستگیر و اعدام شوند. خبر خیلی خوبی بود
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    8 2
    منافقین بایدازروی کره زمین حذف شوندودیگربه هیچ عنوان نصب نشوندـ.