مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حجت کوه‌کمری شهرستان مرند گفت: حمله سگ‌های بی‌صاحب در مرند ۱۴ زن و مرد و کودک را راهی بیمارستان کرد.

حمله سگ

به گزارش همشهری آنلاین، عابدینی مدیر خدمات پرستاری بیمارستان حجت کوه‌کمری شهرستان مرند گفت: ۲ سگ هار شامگاه یکشنبه در شهر مرند به ١۴ نفر حمله کردند که این افراد شامل زن و کودک و مرد بودند. این افراد دچار جراحت‌هایی در سر و صورت و دست شدند. 

وی ادامه داد: یک مجروح هم برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال داده شد و مجروح دیگر در بیمارستان مرند بستری شد. بقیه مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی و واکسن هاری ترخیص شدند.

عابدینی گفت: جولان سگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهرستان‌های استان گلایه‌مندی مردم و ترس آنان را دربرداشته و حمله به شهروندان و گاز گرفتن آنها به معضل اجتماعی تبدیل شده است. گاهی هم حمله سگ‌های صاحب‌دار هنگام سگ‌گردانی موجب ترس و وحشت شهروندان شده است.

مردم از شهرداری‌ها جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی برخورد جدی و قاطع با پدیده زشت و خلاف قانون سگ‌گردانی را خواستارند.

کد خبر 771340
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمدرضاعباسی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    3 0
    بایستی یک قانون جامع در مجلس برای کنترل سگ های ولگرد اجرا و قانونی بشود تا زمینه برای کنترل این حیوانات درنده فراهم بشود از تجربه کشورهای دیگر هم میتوان استفاده کرد.