خبر انتقال لیونل مسی به آمریکا برخی از هواداران اینتر میامی را احساساتی کرد و یکی از آنها اعتراف کرد که هنگام اعلام این قرارداد، در محل کارش گریه کرده است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل،‌ برنده هفت توپ طلا پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، در حال آماده شدن برای باز کردن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای قابل توجه خود است. اسطوره بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا منتقل خواهد شد. تعداد کمی در فلوریدا می‌توانستند باور کنند که چنین انتقالی امکان‌پذیر باشد، اما این انتقال خیره‌کننده تایید شد و احساسات بسیاری از هواداران اینترمیامی را برانگیخت.

سینتیا مک کان، هوادار اینتر میامی، بومی آرژانتینی، در مورد واکنش خود به میامی هرالد گفته است: «در محل کار شروع به گریه کردم. یکی از همکارانم این خبر را اعلام کرد و من نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم.»

کریستین تریای، یکی دیگر از طرفداران پرشور، هم گفت: «من بسیار شوکه شده بودم، با اینکه همه شایعات در مورد اینکه او احتمالا به این تیم می‌آید منتشر می‌شد، اما این چیزی است که تا زمانی که اتفاق نیفتد آن را باور نمی‌کنید، اما وقتی هم اتفاق افتاد، نمی‌توانستم آن را باور کنم.»

انتظار می‌رود مسی اولین بازی خود را برای اینتر میامی در دیدار لیگز کاپ با کروز آزول در ۲۱ ژوئیه انجام دهد. بلیت‌های این مسابقات که قرار است در استادیوم DRV PNK برگزار شود، اکنون بیش از ۱۰۰۰ دلار فروخته می‌شوند.. تریای گفت: «فکر می‌کنم ارزشش را دارد. همه می‌خواهند بهترین بازیکن تاریخ را ببینند، بنابراین این قیمت واقعاً جای تعجب ندارد.»

مک کان هم ادامه داد: «این هزینه ارزشش را دارد، زیرا او فوتبال را تغییر خواهد داد. این تیم با وجود او در سراسر آمریکای شمالی بسیار بهتر عمل خواهد کرد. حضور مسی در حال حاضر در آرژانتین و کشورهای آمریکای جنوبی با اشتیاق زیادی همراه است.»

مسی تنها ستاره‌ای نیست که برای پیوستن به اینترمیای آماده می‌شود؛ تاتا مارتینو، سرمربی سابق آرژانتین و بارسلونا هم به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شده‌ است. همچنین در قرارداد دیگری با سرخیو بوسکتس، هافبک قهرمان جام جهانی، قراردادش در بارسلونا به پایان می‌رسد و به عنوان همبازی جدید مسی در آمریکا به این تیم ملحق می‌شود.

کد خبر 770925
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha