تیم ملی فوتبال قطر صبح فردا در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام طلایی (ویژه منطقه کونکاکاف) به مصاف مکزیک خواهد رفت.

کارلوس کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین، قطر در ۲ بازی پیشین، یک باخت مقابل هائیتی و یک تساوی مقابل هندوراس به‌دست آورده و برای صعود احتمالی، نیاز به پیروزی در آخرین بازی گروه B مقابل مکزیک دارد. مکزیک هر ۲ بازی قبلی را با بردهای پرگل پشت سر گذاشته و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است.

کی‌روش که از زمان حضورش بر روی نیمکت قطر، تنها یک برد مقابل جامائیکا به‌دست آورده است، شانس نسبتا خوبی را برای صعود از گروه B رقابت‌های جام طلایی داشت که باخت مقابل هائیتی، کار او و قطر را برای صعود بسیار سخت کرد.

مکزیک، با ۸ قهرمانی، پرافتخارترین تیم جام طلایی محسوب می‌شود و در دوره پیشین با شکست در وقت‌های اضافه مقابل آمریکا، به‌عنوان نایب قهرمانی رسیده است.

رقابت‌های جام طلایی ۲۰۲۳ به میزبانی کانادا و آمریکا با حضور ۱۶ تیم درحال برگزاری است که قطر به‌عنوان مهمان به این رقابت‌ها دعوت شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 770897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    انگار بدشانسی تو قطر هم گریبانگیر کیروش است دست از سرش برنمیداره!مقابل هندوراس تو چه دقیقه ای گل خورد تو وقت های تلف شده نیمه دوم برد رو با تساوی عوض کرد به این میگن اوج بدشانسی:/ الان صعود قطر یه جیزی شبیه به معجزه شده ؛واقعا برد مقابل مکزیک سخته مگه اینکه مکزیک چون صعودش قطعی شده این بازی با تیم دومش مقابل قطر بازی کنه،شاید قطر بتونه بازی رو ببره..