تیم ملی والیبال زنان ایران به شهر گرسیک محل برگزاری رقابت‌های والیبال چلنجر کاپ زنان آسیا رسید.

والیبال زنان

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره  مسابقات چلنجر کاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ملی پوشان کشورمان که به منظور آماده‌سازی خود برای شرکت در این رقابت‌ها اردویی پنج روزه در تایلند برگزار کردند، پنجشنبه شب ۲۵ خرداد تایلند را به مقصد اندونزی ترک کردند.

تیم ایران ابتدا از بانکوک به جاکارتا پایتخت اندونزی رفت. سپس با پروازی دیگر به سورابایا رفت و ساعت ۷ صبح به وقت تهران به این شهر رسید. در ادامه هم به سمت گرسیک محل برگزاری این مسابقات حرکت کرد و به هتل novotel رسید که محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها است.

تیم ملی ایران در دور مقدماتی این مسابقات با هنگ‌کنگ و چین تایپه هم گروه است و در اولین دیدار خود ۲۹ خرداد به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 767410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha