سرپرست اورژانس تهران از مصدومیت ۱۸ تن درپی سقوط از پله برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسماعیل توکلی در این‌باره گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع حادثه بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل اظهارکرد:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که بر اثر سقوط‌از پله برقی در این ایستگاه مترو ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند. 

به گفته سرپرست اورژانس تهران علت وقوع این حادثه باید از سوی تیم‌های ایمنی و فنی شرکت مترو بررسی و اعلام شود.

آقامیری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع نقص فنی بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی، ۱۸ نفر مصدوم شدند که هیچکدام آسیب ظاهری ( شکستگی یا خونریزی و...) نداشتند از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی (جهت چک آپ) منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی سرپایی را در همان محل دریافت کرده و مرخص شدند.

کد خبر 766994
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    9 3
    همشهری خستست! یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس
  • محمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    36 4
    چند روز پیش اقای زاکانی گفتند کسی حریف زبان من نمیشه و من جواب همه را می دهم. خواستم عرض کنم جناب آقای شهردار ای کاش به جای زبان تند و تیز کارآمدی داشتید تا مجموعه تحت نظر شما هر روز یک دسته گل به آب نمی داد و با اعصاب و روان شهروندان بازی نمی کرد. چند ماه قبل هم که در روز بارانی و برفی معابر مسدود شده بود شما شب قبلش در اختتامیه جشنواره حضور داشتید. جناب زاکانی مدیریت کلان شهر تهران شوخی نیست و آدم های حتی قوی تر از شما هم کم می آوردند. اگر می بینید حل مشکلات از توان شما خارج است کار را به افراد دیگر واگذار کنید.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    18 0
    کرج مترو ندارد
  • فریبرز IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    9 1
    اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و دیگه موتورلانس از کجا آمد؟! این هم میشد موتور آمبولانس به نظر خیلی بهتر بود چون تا جایی که میدانم آمبو به معنی خودرو نیست که حالا بخواهیم موتورلانس داشته باشیم!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    6 24
    اصلا نگران نباشید،. عین این اتفاق در کره جنوبی افتاد و غرب دوستان، آن را موجه دانستند
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    24 2
    بله آقایان.‌مملکت داری و اداره شهر با این جمعیت آسان نیست. آب هم قطعه