سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته صعودی بود و شاخص بورس توانست بیش از ۹۰۰۰ واحد افزایش یابد.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۹۷۵۰ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با افزایشی ۶۶۶ واحدی در رقم ۷۳۰ هزار و ۴۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۵۳۲ هزار معامله به ارزش ۶۳ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال انجام شد. ۵۹ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، گروه مپنا و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۰۷ واحد افزایش در رقم ۲۷ هزار و ۶۲۶ واحد ایستاد. در این بازار ۳۲۷ هزار معامله انجام شد که ۵۱ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال ارزش داشت. از میان ۱۶۲ نماد فرابورسی سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، فولاد هرمزگان دی، بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 766882
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ بورس یک روز حدود ۷۰ هزار واحد قرمز و منفی میشه و یک روز دیگه حدود ۱۰ هزار واحد سبز و مثبت . روز بعد دوباره حدود ۸۰ هزار قرمز و منفی میشه و روز بعد حدود ۶ هزار واحد سبز و مثبت و این چرخه همینجور ادامه پیدا میکنه و بعد از ۳ سال می بینی که هنوز شاخص کل بورس حول و حوش همان شاخص سال ۹۹ یعنی همان عدد ۲ میلیون قرار داره و قیمت دلار ،یورو، سکه‌، طلا خودرو و بخصوص ملک پرواز کرده و تنها سهامداران بورس که به دعوت مسئولان نظام پولشون را به بورس آوردند ضرر و زیان هنگفتی را متحمل شدند!!!!!!!
  • حبیب IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    طی سه روز همین هفته بیش از ۱۴۶۰۰۰ واحد شاخص بورس کاهش داشته این بجز ریزش های تاریخی هفته سوم اردیبهشت است ( بیش از ۳۰۰۰۰۰ واحد کاهش شاخص بورس طی یک هفته کاری با شکستن رکورد ریزش شاخص در یک روز از اول تاسیس بورس در ایران ) امروز مقدار جزئی شاخص بورس افزایش داشته ولی اصلا قابل قیاس با آوار آن نیست ... برگشت یک روند منفی زمانی مصداق دارد که جبران مافات کند ...
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    تا زمانی که عشقی رئیس سازمان بورس باشه بورس یک گام به جلو و چندین گام به عقب حرکت خواهد کرد و روز به روز ضرر و زیان سهامداران بیشتر میشه. در حال حاضر پرتفوی سهامداران ۸۵ درصد ضرر و زیان را داره نشان میده. عشقی با خاندوزی و فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی دست بدست هم دادند تا بورس رو نابود کنند و موفق هم شدند.