مدیرعامل استودیوهای ساخت بازی ایکس‌باکس اعلام کرد، این شرکت بهترین سال خود را سپری می‌کند و این شرکت از دوران کنسول ایکس باکس ۳۶۰ به اندازه میلیون‌ها کنسول بازی پیش افتاده است.

ایکس باکس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، در حالی که بسیاری فکر می کنند که ایکس باکس ۳۶۰ دوران اوج «کنسول بازی» بوده است، اما ظاهرا اکنون همه چیز در حال بهتر شدن است. فیل اسپنسر مدیر عامل ایکس باکس در یک میزگرد، توضیح داد که چگونه این «کنسول بازی» یکی از بهترین فصل‌های خود را تا سپری کرده است. ظاهرا تعداد بازیکن‌های «ایکس باکس» بیشتر از همه ادوار است که همیشه روی کنسول بازی نمی کنند. کمپانی ایکس باکس تا پایان سال تنها از طریق فروش بازی‌های رایانه‌ای شخصی در مسیر رسیدن به درآمد یک میلیارد دلاری است.  

خیز بلند Xbox برای رسیدن به اوج قله ۲۰۲۳ | سری اس جدید در راه است

اسپنسر می گوید: «کسب و کار بازی در حال اصلاح است. به گفته وی، وقتی به پیشرفتی که در «کنسول بازی» انجام می‌دهیم فکر می‌کنیم، باید بگویم بزرگتر از آنچه بوده‌ایم هستیم، بازیکنان بیشتری داریم و تجارت ما به طور قابل توجهی بزرگ‌تر شده است. ما سازندگان بیشتری در پلتفرم خود داریم. اسپنسر همچنین به استودیوهایی اشاره می‌کند که ایکس باکس در اختیار دارد، مانند «بتسدا» ( Bethesda) که در حال حاضر در حال کار برای انتشار  بازی ماجراجویی فضایی حماسی، «استار فیلد»( Starfield) است.»

خیز بلند Xbox برای رسیدن به اوج قله ۲۰۲۳ | سری اس جدید در راه است

اسپنسر بتسدا را به‌عنوان «کاتالیزوری» معرفی کرد که به لطف «کار عالی» و «تاریخ طولانی» تیم در این پلتفرم، به ایکس‌باکس کمک کرد تا تمرکز بیشتری روی رایانه شخصی داشته باشد. او می افزاید: ما در بخش‌هایی نظیر رایانه شخصی در حال پیشرفت هستیم. ما واقعا می‌خواهیم مکانی را ایجاد کنیم که بازیکنان بتوانند بازی‌های مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنند، سازندگان بازی‌های مورد علاقه بعدی می‌توانند بازیکنان بزرگی را برای آن‌ها پیدا کنند. او حتی وضعیت فعلی «ایکس باکس» را با وضعیتی که در روزهای «ایکس باکس ۳۶۰» بود مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید:

اسپنسر همچنین گفت: «ما امروز به اندازه میلیون‌ها کنسول از زمان عرضه ۳۶۰  جلوتر هستیم. ما هرگز بیشتر از الان بازیکن «ایکس باکس» نداشتیم، که واقعا فکر می‌کنیم کارت امتیازی برای ماست. ایکس باکس اخیرا نمایشگاه بازی‌های خود را برگزار کرد که بازی‌هایی مانند « Fable» و «Forza Motorsport» را در آن به نمایش گذاشت. جدیدترین و مهم‌ترین خبر درباره «ایکس باکس» نیز به انتشار نسخه جدیدی از «Xbox Series S» مربوط می‌شود که تقریباً دو برابر ظرفیت حافظه «ایکس باکس‌های» کنونی را در خود جای می‌دهد.»

کد خبر 766652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha