الخاندرو گارناچو بازیکن منچستریونایتد که عضوی از تیم آرژانتین است، در کنار مسی تمرین‌های خود را انجام می‌دهد و امیدوار است که بتواند در یکی دو مسابقه آینده در زمین با او بازی کند.

گارناچو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از unitedinfocus، الخاندرو گارناچو اکنون با تیم ملی آرژانتین در چین به سر می‌برد و آنها پیش از دو بازی دوستانه بین‌المللی تمرین می‌کنند.

اتحادیه فوتبال آرژانتین تصاویری از آلخاندرو گارناچو در پکن برای تمرین در حالی که به اولین بازی ملی خود نزدیک می‌شود منتشر کرد.

الخاندرو گارناچو در کنار لیونل مسی عضوی از تیم است که با هم تمرین می‌کنند و در شرایط ایده‌آل امیدوار است در یکی از دو بازی آینده بتواند در زمین با او بازی کند. هدف اصلی گارناچو خواه به آن برسد یا نه، اولین بازی ملی خود است و اتحادیه فوتبال آرژانتین مصمم است این اتفاق بیفتد.

انتظار می‌رود گارناچو در هر دو بازی آینده مقابل استرالیا، اندونزی و سپس در بازی مقدماتی جام جهانی با اکوادور در سپتامبر حضور داشته باشد. لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین هم مشتاق است تا عملکرد این بازیکن را در آینده ببیند.

احتمال دارد گارناچو مقابل استرالیا از روی نیمکت شروع کند و احتمالاً اولین بازی خود را در نیمه دوم انجام خواهد داد و این شانس را دارد که در ترکیب مقابل اندونزی شروع کند.

این سومین باری است که گارناچو به تیم ملی دعوت می‌شود. اولین مورد قبل از اینکه او حتی اولین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام دهد، به عنوان یک پدیده در آینده ارزیابی شد، و دومین بار در اوایل سال جاری بود، درست قبل از اینکه او از ناحیه مچ پا آسیب ببیند.

گارناچو ۱۸ ساله مصمم است از شانس بزرگ خود برای بازی در تیم ملی آرژانتین و در کنار لیونل مسی نهایت استفاده را ببرد. 

کد خبر 766600
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha