در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پورتو باقی مانده است، مدیران این باشگاه قصد دارند مهاجم ایرانی خود را حفظ کنند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و وارد چهارمین سال حضورش در این تیم خواهد شد.

طارمی در سه فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی پورتو بوده و با گل‌ها و پاس گل‌هایش موفقیت این تیم را به ارمغان آورده است. طارمی در فصلی که اخیراً به پایان رسید ۲۲ گل برای پورتو در لیگ پرتغال به ثمر رساند و عنوان آقای گلی را هم از آن خود کرد.

در حالی که پورتو می‌تواند از فرصت نقل و انتقالات تابستانی برای فروش طارمی و درآمدزایی استفاده کند اما ظاهراً مدیران و سرمربی این باشگاه همچنان قصد دارند مهاجم ۳۰ ساله خود را حفظ کنند.

روزنامه «رکورد» پرتغال این خبر را اعلام کرد و مدعی شد طارمی تنها در صورتی پورتو را ترک می‌کند که پیشنهاد بزرگ و وسوسه انگیزی برسد که رد کردن آن امکانپذیر نباشد.

طارمی در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و تاکنون به درخواست‌های پورتو برای تمدید بیشتر قراردادش پاسخ مثبت نداده است. از سوی دیگر گفته می‌شود بعضی از باشگاه‌های اروپایی خواهان طارمی هستند ولی هنوز مشخص نیست که آیا مهاجم ۳۰ ساله ایران در نهایت چهارمین فصل متوالی حضورش در پورتو را تجربه خواهد کرد یا نه.

کد خبر 766245
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    9 1
    شاید خیریتی توش باشه هیچ جا نره آخرشم تو پورتو از فوتبال خداحافظی کنه! طارمی هیچ جا نمیره خیالتون راحت بهترین تیم براش همین پورتوست هم یه وزنه برای تیمشه هم از جایگاه و محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخورداره..
  • :(♡ IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 4
    شاید این دروغ باشه کاش مهدی باید پرسپولیس جوری که میگن رامین رضاییان جای دانیال اسماعیل فر بیاد هر دو تاتون بیایید خواهش