حجت کریمی قصد دارد برخلاف سالیان گذشته ابتدا مربی خارجی را به ایران آورده و بعد از نشان دادن امکانات و زیرساخت‌های باشگاه درصورت موافقت، در همین تهران مذاکرات را با وی پیگیری کند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین خوان رامون لوپز کارو، گزینه مطرح‌شده در رسانه‌ها برای استقلال که سابقه کار در رئال‌مادرید، مایورکا و تیم ملی عربستان را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۹ هدایت تیمی را برعهده نداشته است با اعلام یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال در مسیر تهران قرار دارد.  سرمربی اسپانیایی که هیچ جامی در سطح اول فوتبال به‌دست نیاورده است به ادعای این عضو هیات‌مدیره قرار بود دیشب برای بازدید از زیرساخت‌های فوتبال ایران و باشگاه استقلال به تهران بیاید.  

حجت کریمی قصد دارد برخلاف سالیان گذشته ابتدا مربی خارجی را به ایران آورده و بعد از نشان دادن امکانات و زیرساخت‌های باشگاه درصورت موافقت، در همین تهران مذاکرات را با وی پیگیری کند. درست برعکس اقدامی که در سال‌های گذشته بر سر استخدام مربیان اخیر خارجی استقلال انجام شده و معمولا آنها در کشورهای همسایه با مسئولان وقت باشگاه مذاکره و به توافق رسیده‌اند.

کد خبر 766212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی احمدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    کارآقای کریمی خیلی هم منطقی ودرسته است.استقلال یکی ازپرافتخارترین تیمهای آسیاست وایران کم کشوری نیست.ممنون به این عملکرددرست...