جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
۰ نفر

رئیس جمهور گفت: بنده الآن از حضور در استان سرافراز آذربایجان‌شرقی خشنود هستم و فقط یک ناراحتی دارم و ان اینکه چرا این امکان نیست تا بتوان به همه شهرهای این استان سفر کنم.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز در حاشیه بازدیدهای سفر استانی خود به آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من امروز آمده‌ام تا صحبت‌های مردم را بشنوم و این اصلی‌ترین هدف من از این سفرهای استانی است.

وی با بیان اینکه همه مصوبات دور اول سفر را پیگیر بودم، گفت: اینکه هدف از سفر استانی صرفا افتتاح پروژه‌ها نیست بلکه می‌توانستیم افتتاح را به صورت آنلاین و یا به حالت ساخت یک ویدیوکلیپ انجام داد، من هم نهایت از آنها تشکر می‌کردم.

رئیس جمهور تاکید کرد: آمده‌ایم اولا با مردم صحبت کنیم، صحبت‌هایشان را بشنویم و مصوبات جدید را بر حسب نیاز استان و شهرها داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنده الآن از حضور در استان سرافراز آذربایجان‌شرقی خشنود هستم و فقط یک ناراحتی دارم و ان اینکه چرا این امکان نیست تا بتوان به همه شهرهای این استان سفر کنم.

کد خبر 765891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • ایران رویین تن IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 5
    من تا جایی که بیاد دارم زعیم عالیمقام و مقتدای عزیزمان در سال ۷۴ یا ۷۵ به آذربایجان غربی تشریف آوردند. ایشان در مرکز استان تشریف داشتند اما به هر شهرستان یک روحانی بلند پایه بعنوان نماینده فرستادند که ۲۴ ساعت تمام در منطقه حضور داشتند و از شرایط گزارش کاملی تهیه کردند. جناب آقای رئیس جمهور عزیز این دیگر غصه ندارد حضور شخص شما در حدود چند هزار شهر و شهرستان کشور محال است شما نیز از الگوی رهبری بهره گرفته و بازرسین خبره ای ( جسارتا نه وزرای محترم که جنبه ی تشریفاتی خواهد داشت) را به شهرستانها بفرستید تا گزارشات دقیق و کارشناسی شده را تهیه کنند و نیز با حضور در میان مردم سلام شما را به مردم آن خطه برسانند. با آرزوی سلامتی تمام مسولین مومن و متقی ایران اسلامی.