مدت‌هاست که مطالب زیادی در مورد افزایش عجیب و غریب رقم قرارداد بازیکنان استقلال در فصل بیست‌ودوم منتشر می‌شود.

علیرضا رضایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، بسیار گفته‌اند که مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه به هر که از راه رسیده یک پول درشت داده و وضعیت غریبی را در این تیم به‌وجود آورده است. شنیده‌ها حیرت‌انگیز است، اما شاید یکی از عجیب‌ترین آنها را حجت کریمی روی آنتن تلویزیون به زبان آورد؛ جایی که سرپرست موقت باشگاه در واکنش به سماجت و پیگیری محمدحسین میثاقی و پس از چند مرحله طفره رفتن، سرانجام تأیید کرد قرارداد علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم آبی‌ها در لیگ بیست‌ودوم بالاتر از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

خب البته کریمی آخرش هم نگفت رقم مورد نظر چقدر بالاتر از ۱۰میلیارد بوده، چون خود این هم واقعا جای بحث دارد و می‌تواند حجم شگفتی را دوچندان کند. با این حال حتی اگر قرارداد آقای رضایی را همین عدد هم درنظر بگیریم، به جرأت می‌توان گفت یک «فاجعه» رخ داده است.

در فصلی که گذشت، رضایی فقط ۳۱۵دقیقه برای استقلال بازی کرد. او در جام‌حذفی به میدان نرفت و حضورش صرفا به مسابقات لیگ محدود شد. رضایی با استفاده از مصدومیت حسین حسینی در بازی سنگین در برابر سپاهان حضور یافت و ۲گل خورد که یکی از آنها خیلی بد بود. استقلال این بازی را ۲بر یک باخت. رضایی هفته بعدش و در جریان پیروزی ۴بر صفر مقابل ملوان توانست کلین‌شیت کند، اما بعد از آن و در پیروزی ۳بر ۲آبی‌ها در برابر مس کرمان ۲گل دیگر دریافت کرد.

این دروازه‌بان درنهایت یک نیمه در بازی با نفت مسجدسلیمان وارد زمین شد و در وقت دوم به‌دلیل مصدومیت جای خودش را به سینا سعیدی‌فر، گلر سوم تیم داد. به این ترتیب رضایی بابت هر دقیقه بازی در این فصل حداقل ۳۲میلیون تومان دریافت کرده که با دستمزد پیشنهادی الاتحاد عربستان به کریم بنزما قابل رقابت است! جالب اینجاست که همین آقای حجت کریمی که امروز به چنین قراردادی اعتراض می‌کند، در زمان عقد آن عضو هیأت‌مدیره باشگاه بوده است!

دستمزد نیمکت‌نشین استقلال برابر با کریم بنزما | فاجعه در قرارداد یک آبی‌پوش؛ دقیقه‌ای ۳۲میلیون تومان!

کد خبر 765390
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • خدادادی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    6 2
    اطلاعات علت نده کریم بنزما دقیقه بیشتر از یک میلیارد میگیره
    • انسانیت هم آرزوست IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 1
      مردم رو چی فرض کردی
  • مهدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    6 2
    بهتر با دستمزد پریرا مقایسه بشه
  • مجتبی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    6 3
    نتیجه دولتی بودن تیم ها همینه .........
  • ع ق QA ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    5 4
    فاجعه چیه فلوس موجود مگه بخیلند؟ به درامدهای دولت نگاه کنید اصلا استقلال یعنی وابستگی کامل به جیب دولت یعنی شما ترجمه اسم را نمیدونید ؟ بعدش هم نه حسابی نه کتابی عروس رفته گل بچینه ؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 0
    فوتبال یعنی فساد،یعنی یه مشت از خود راضی،یه مشت خودبرتر بین ...
  • حامد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    این قرارداد ها زمان فرهاد مجیدی بسته شده بیشتر این مبالغ میره تو جیب آقایون همین کریمی جزو هیت مدیره بود الان داره خودش رو تبرئه میکنه انصافا استقلال امسال فوق‌العاده بود و نسبت به تیم های خلیج اینها پولی نیست آخه کدوم آدم عاقلی میره بهترین بازیکن لیگ رو میفروشه بعد میرن قرضی میارن اش آخه حالا فرض کنیم استقلال برفت آسیا بدون قائدی و محبی. میخواست چکار کنه تعصب رو بزارید کنار چند سال همین آقایون دارن نتیجه نگرفتن استقلال رو میندازن گردن داور .وزیر .غیره تا این شرایط هست اش بعید میدونم استقلال نتیجه دلخواه رو کسب کنه
  • jamal IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 1
    خب مگه سعید صادقی 15 میلیارد نگرفته واسه نصف فصل؟