رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: تا مردادماه در هر جایگاه سوخت یک کارت سوخت اضطراری وجود خواهد داشت و کلان‌شهرها نیز در اولویت آخر قرار دارند.

کارت سوخت - بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله قلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: در حال حاضر در هر سکو از جایگاه‌های سوخت یک کارت اضطراری وجود دارد اما از مردادماه در هر جایگاه تنها یک کارت سوخت وجود خواهد داشت، لذا تقاضای ما از مالکان خودرو همراه داشتن و استفاده از کارت‌های شخصی است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی افزایش یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به حداکثر برسد.

افزایش ۱۰ برابری استفاده از کارت‌های سوخت شخصی

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور افزود: در شرایط کنونی میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی نسبت به قبل از شروع طرح، ۱۰ برابر افزایش یافته است و نسبت به افزایش بیشتر آن نیز امیدواریم.

قلی‌زاده با بیان اینکه کلان‌شهرها در اولویت آخر قرار دارند، گفت: تا مردادماه این موضوع در تمام شهرها اجرایی می‌شود اما کلان‌شهرها در لیست نهایی هستند اکنون در کلان‌شهرها روال مانند گذشته است اما تا مرداد ماه هر جایگاه یک کارت اضطراری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا کنون در جایگاه‌ها با مشکل و چالش اساسی مواجه نشده‌ایم، گفت: هرچند در ابتدا چالش‌هایی وجود داشت اما با همکاری مردم و جایگاهداران شرایط به خوبی پیش رفته است.

کد خبر 765368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 41
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    27 59
    آقا الان در جایگاه ها مشکل وجود دارد، اون کسانی که کارت سوخت دارن چه گناهی دارند که باید معطل کسانی شوند‌که‌کارت‌ندارن و منتظر کارت جایگاه میشوند و کلی صف در جایگاه ایجاد میکنند، یا سکوی کسانی که کارت ندارن را جدا کنید یا نرخ بنزین با کارت سوخت جایگاه را تغییر دهید، اونوقت ببینید بازم کسی بدون کارت سوخت میاد جایگاه که بقیه رو علاف کنه یا خیر؟؟!!!از زیر سنگ هم که شده با کارت سوخت شخصی خودش میاد بنزین میزنه...
    • عاقلان دانند IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      32 3
      قربون شکلت مگه با ۱۵۰لیتر در ماه میشه سر کرد که میگی با کارت سوخت بیان اگه راست میگفتن اول تهران رو جیره بندی میکردن واقعا که شرم باد بر همچین برنامه ریزی با کدوم منطق دارن میرن جلو
    • بهزاد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      40 4
      خدا بخیر کنه افزایش قیمت بنزین مساوی میشه با حقوق ۶۰ میلیونی زیر خط فقر
    • حسن رسولی CH ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      7 17
      خوبه کارشناس نشدی تو...
  • مردم IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    29 2
    مثلاً من سهمیه شخصی تمام کردم و فقط اسنپ شغل اول و آخرم است سهمیه هم نگرفته ام چه باید بکنم
  • داود IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    36 1
    چرا جایگاه های سوخت بنرین سوپر پیدا نمیشه هرجا رفتیم گفتن ۳ ماه است بنزین سوپر نداریم لطفا رسیدگی کنید ممنون
  • US ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    36 2
    شما اول تکلیف بدبختها یی مثل بنده که ۴ماه اقدام کردیم برای کارت سوخت و هنوز نیامده روشن کنید بعد هرچی کارت سوخت در جایگاه دارید جمع کنید...