پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است هوادارانی که جام قهرمانی را با خود به قهوه‌خانه برده‌اند بهتر بود طی مراسمی در هتل یا محل مجللی مراسم رونمایی از جام قهرمانی را برگزار می‌کردند، زیرا بردن جام قهرمانی به قهوه‌خانه اصلا قشنگ نیست.

حميد درخشان

حمید درخشان که سال‌ها بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با اشاره به قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به همشهری آنلاین گفت: «خیلی خوب و خیلی هم عالی که این عنوان توسط پرسپولیس به دست آمد. آن هم با تلاش کادرفنی و بازیکنان. اما کسب قهرمانی در جام حذفی ارزشش بیشتر از لیگ بود، چراکه بازی خوبی در فینال انجام دادند و این جام را با شایستگی به دست آوردند. این فصل خیلی برای پرسپولیس رویایی بود.

وی افزود: «در لیگ امسال بازیکنان پرسپولیس با توجه به تلاش زیادی که کردند، نوسانات زیادی هم داشتند. پایین و بالا زیاد داشتند. حسن پرسپولیس این بود که در مقطعی بعد از آنکه صدر جدول را از دست داد، توانست دوباره به شرایط خوبش برگردد و بار دیگر صدرنشین شد تا عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.»

این پیشکسوت با سابقه تیم پرسپولیس درباره اینکه برخی لیدرهای پرسپولیس جام قهرمانی را به قهوه‌خانه برده و در حین قلیان کشیدن به شوخی‌های نه چندان جالب پرداخته‌اند، گفت: اگر واقعا این اتفاق افتاده باشد که گویا افتاده، چراکه برخی از سایت‌های رسمی فیلم‌های آن را منتشر کرده‌اند، اصلا کار قشنگی نیست. برای یک باشگاه اسم و رسم‌داری مانند پرسپولیس اصلا خوب نیست، جام قهرمانی‌اش را بعد از کسب عنوان قهرمانی به جایی مانند قهوه خانه ببرند.»

او اضافه کرد: «درست است طرفداران پرسپولیس دوست‌داشتنی هستند، اما آنها می‌توانستند جام را به ویترین باشگاه بیاورند و در آنجا اگر می‌خواستند مراسمی را برگزار می‌کردند، اما اینکه جام را به قهوه خانه ببرند کار قشنگی نیست. کار بدی است. خیلی کارهای دیگر می‌توانستند بکنند تا ارزش جام را بالا ببرند. این عزیزان هوادار می‌توانستند یک مراسم در یکی از هتل‌ها یا جای مناسب دیگر بگیرند و مراسم جشن قهرمانی خود را برگزار کنند.»

درخشان درباره اینکه یحیی گل محمدی تلویحا اعلام جدایی از پرسپولیس کرده است نیز خاطرنشان کرد: «این اتفاق درباره همه مربیان دنیا هم صدق می‌کند. به هرحال فشار زیادی در طول فصل به یک مربی وارد می‌شود و حق دارد استراحت کند. حالا هم تصمیم خود یحیی است کجا کار کند. حق انتخاب کاملا با خودش است. نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم که در تیمی بماند یا برود، اما مسلما آنچه که مهم است، اگر زودتر تکلیف مربی مشخص شود تیم می‌تواند آماده‌سازی و جذب بازیکن برنامه‌های خود را اجرایی کند و یکی دو گام از بقیه جلوتر باشد.»

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شروع تمرینات دو تیم امید و بزرگسالان تاکید کرد: «به نظرم اگر شرایط خوبی فراهم شود، آنها می‌توانند نتیجه خوب بگیرند. هر دو تیم برای مملکت ما است. مردم انتظار دارند تیم امید بعد از سال‌ها به المپیک صعود کند. من برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم، اما تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کار بسیار سختی را پیش رو دارد. حضور در چنین رقابت‌هایی با آن حریفان گردن‌کلفت نیاز به دانش فنی بالای دارد. باید برنامه‌ریزی درست و حسابی شود. حریفان‌مان در این تورنمنت تیم‌های کوچکی نیستند.»

درخشان ادامه داد: «از لحاظ فردی بازیکنان خیلی خوبی داریم، اما بحث اصلی کار فنی است و همیشه این موضوع ما را از سایر تیم‌های قدرتمند آسیا جا می‌گذارد. در غیر این صورت ما ابزار لازم که همان بازیکن با کیفیت است در اختیار داریم. امیدوارم این هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود بیایید تا بتوانیم موفق شویم.»

کد خبر 765320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 2
    لنگ عجب باشگاه بی در و پیکریه، جام رو دادن لیدرا بردن قهوه خونه:)))‌فک کنم باس به جای قهوه خونه میبردن بولینگ خونه عبده😂