مجموع نظرات: ۵
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۲ نفر

در دنیای امروز استفاده از تجهیزات مدرن در محیط‌های مختلف خانه و کار می‌تواند آسایش و آرامش بیشتری برای افراد رقم بزند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور محصولات متنوع اکثر افراد همیشه در هنگام خرید محصولات به این نکته توجه دارند که بهترین کالا را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند.

عکس

بدون شک یکی از فضاهای بسیار مهم در خانه حمام است که تجهیزات آن با توجه به متراژ می‌تواند متفاوت باشد. امروزه به دلیل کوچک شدن ابعاد آپارتمان و اتاق‌ها بهتر است از وسیله‌هایی با انعطاف زیاد استفاده کرد. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با آسان‌ترین راه خرید کابین دوش در کرج آشنا کنیم.

کابین دوش چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است تعریف مشخصی از این محصول داشته باشیم که امروزه در اکثر آپارتمان‌ها به کار گرفته می‌شود: کابین دوش بیشتر جهت جدا سازی داخل حمام و یا ورودی مستر استفاده می شود.

به این ترتیب برای اینکه متراژ زیادی از ساختمان را به حمام اختصاص ندهید می‌توانید از این محصولات از پیش ساخته بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است با اینکه اکثر افراد این سازه با متریال‌های مختلف را به صورت آماده تهیه می‌کنند، اما می‌توان آنها را به صورت سفارشی نیز تهیه کرد. دانستن این مطلب نیز خالی از لطف نیست که به این کابین‌ها دیوایدر گفته می‌شود. به طور معمول از متریال‌هایی برای این مورد استفاده می‌شود که دچار زنگ زدگی نشوند. اگر شما نیز تهیه کابین دوش در کرج یا شهرهای دیگر با چالش‌هایی روبرو هستید می‌توانید با شرکت‌های معتبر در ارتباط باشید. در ادامه به برخی از مزایای این محصول اشاره می‌کنیم.

مزایای کابین دوش حمام

این روزها اکثر افراد برای خرید یک محصول، قبل از هر چیز مزایای آن را بررسی می‌کنند. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا هر فرد گزینه‌های انتخابی زیادی پیش روی خود داشته باشند و هر کس با توجه به سلیقه خود طراحی محیط منزل خود را بچیند. در چند سال اخیر آمار استفاده از کابین دوش در کرج و دیگر شهرها افزایش یافته و این یعنی اکثر خانواده‌ها این محصول لوکس را پذیرفته‌اند. در ادامه سعی بر این داریم تا شما را با مزایای این کابین‌ها بیشتر آشنا کنیم و به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد.

جریان نور

 ساختار کابین دوش حمام می‌تواند به هر شکل دلخواه طراحی شود و به همین دلیل اغلب طراحی‌ها را به‌گونه‌ای در نظر می‌گیرند که نور خوبی به فضای داخل جریان یابد. شفافیت شیشه‌ها علاوه بر این‌که کار نورپردازی را آسان می‌کند همچنین دید مناسبی به فرد می‌دهد تا فضا بزرگتر از آن چیزی که هست به نظر برسد. (در صورت تمایل میتوانید از شیشه حمام مات سند پلاست یا طرح دار استفاده کنید تا داخل کابین حمام دید نداشته باشد). شما می‌توانید به کمک مجموعه‌هایی نظیر شیشه میرال کویر یزد از برترین متریال در ساخت این محصولات بهره ببرید.

نظافت آسان

در هر قسمتی از خانه، بحث نظافت وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است. نظافت حمام هم در روحیه افراد و هم در سلامت جسمی آنها تاثیر دارد و باید از مصالحی در ساخت استفاده شود که به‌راحتی بتوان آنها را تمیز کرد. کسانی که از کابین دوش حمام در کرج استفاده می‌کنند رضایت خود را از این باب اعلام کرده‌اند.

در دیوایدر به دلیل اینکه دیوارها کاملا صاف هستند به راحتی می‌توان در کمترین زمان ممکن کل فضا را تمیز و مرتب کرد.

کاربردی بودن

یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول و البته دلیل محبوب بودن آن، استفاده بهینه از فضای حمام است. به این معنی که شما می‌توانید به کمک آن مانع خیس شدن فضای بیشتری در حمام شوید و همچنین سایر تجهیزات را می‌توانید به بهترین شکل ممکن در جای خود قرار دهید.

طراحی فوق‌العاده

این روزها بحث دکوراسیون نه تنها در پذیرایی و آشپزخانه بلکه در سایر قسمت‌های خانه نیز با توجه بیشتری همراه است. در حمام‌هایی که از کابین دوش در کرج استفاده شده، فضایی مدرن به وجود آمده که شاید شما نیز با اولین تجربه مشتاق نصب آنها شوید. همچنین این نکته را نیز در ذهن خود داشته باشید که نصب دیوایدر، به هم ریختگی محیط را کنترل می‌کند و شما همیشه فضایی منظم خواهید داشت.

قابلیت اجرا در همه حمام‌ها

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این محصولات سفارشی‌سازی نیز دارند و این یعنی شما در هر فضای دلخواه می‌توانید آنها را داشته باشید. اگر فضای خانه شما کوچک است، می‌توانید همین کابین حمام را به عنوان حمامدر جای مناسبی نصب کنید. در صورتی که فضای حمام را در اختیار دارید می‌توانید در قسمتی از آن برای زیبا کردن محیط از آن بهره‌مند شوید.

دسترسی آسان

امروزه یکی از مسائل مهم در تهیه یک محصول وجود انواع آن در بازار است تا به‌راحتی بتوان آن را سفارش داد. خوشبختانه کابین دوش در کرج این قابلیت را دارد و در دسته محصولات پرفروش جای گرفته است. به احتمال زیاد در آینده دیوایدر جای دوش‌های قدیمی و وان‌ها را بگیرد.

کابین دوش در کرج

معایب کابین دوش

اگر شما نیز قصد خرید کابین دوش حمام کرج را دارید بهتر است از معایبی که برای این محصول ذکر کرده‌اند مطلع شوید. تازگی و مدرن بودن دیوایدر می‌تواند تمام عیب‌های آن را کنار بزند تا تنوع خاصی در محیط خانه احساس شود. برای اینکه شما اطلاعات بیشتری در این باره داشته باشید ما به چند مورد در این باره اشاره می‌کنیم.

سرما

توجه داشته باشید که کابین دوش در کرج یا دیگر شهرها می‌تواند با درب یا بدون درب سفارش داده شود. بدیهی است که در محصول بدون درب جریان هوا در داخل کابین حمام گردش خواهد داشت و این موضوع ممکن است برای افرادی که به سرما حساس هستند، زیاد جذاب نباشد.

شکستن دیواره‌ها

با توجه به این‌که در دیواره‌ها از شیشه حمام استفاده می‌شود، باید از ورود فشار زیاد به آن خودداری کرد. در این صورت ممکن است این فشار سبب شکستن شود که البته بسیار به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد.

عدم وجود حریم خصوصی

توجه داشته باشید که داخل کابین به طور کامل قابل رویت خواهد بود و این شاید برای برخی از افراد یک عیب محسوب شود.

کابین دوش در کرج

شیشه دوردوشی

دور دوشی ، شیشه ای از نوع شیشه سکوریت است. که برای کابین حمام شیشه ای مناسب است.

پارتیشن حمامی

پارتیشن حمام یا پارتیشن دوش یک پانل شیشه ای است که در کنار دوش بر روی زمین، سکو یا لبه و یا بر روی وان و جکوزی نصب می‌شود تا مانع از پاشیدن آب به سایر قسمت‌های حمام شود.

واردات کابین دوش

شیشه نشکن کویر یزد ، واردکننده کابین دوش، دور دوشی و جداکننده حمام در ایران است.

قیمت کابین دوش در کرج

یکی از پارامترهای مهم در خرید انواع تجهیزات برای خانه، قیمت است. با توجه به اوضاع اقتصادی، اکثر افراد با یک برنامه مشخص زندگی خود را پیش می‌برند و تمایلی به هزینه اضافی در برخی موارد ندارند. با این حال زندگی پرنشاط و شاداب با تغییرات و جذاب کردن محیط می‌تواند رقم بخورد. در دیوایدرها از شیشه‌های خاصی استفاده می‌شود و می‌توان گفت که یکی از هزینه‌های اصلی را شامل می‌شود. برای استعلام قیمت کابین دوش کرج لازم است به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید تا جزئیات لازم به شما شرح داده شود. در ادامه شما را با یکی از معتبرترین مجموعه‌ها که در این زمینه فعالیت دارد، آشنا خواهیم کرد.

خرید کابین دوش در کرج

بدون شک شما نیز نکات خرید هر محصولی را مطالعه می‌کنید تا با دانش کافی بتوانید محصول باکیفیت‌تر و بهتری را سفارش دهید. برای خرید کابین حمام نیز باید راهنمای خرید را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از داشتن آن لذت ببرید.

با شناخت یک شرکت معتبر می‌توانید بسیاری از موانع و مشکلات را کنار بزنید. شرکت شیشه نشکن کویر یزد با سالها تجربه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و همواره در ارائه خدمات ارزنده در این زمینه پیشگام بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با کابین دوش در کرج آشنا کنیم تا در صورت تمایل شما نیز سفارش منحصربه‌فردی داشته باشید. مجموعه شیشه نشکن کویر یزد یکی از برترین شرکت‌ها در این زمینه است و شما می‌توانید در عرصه پروژه‌های ساختمانی خدماتی نو از آنها در خواست کنید. از انواع خدمات این مجموعه می‌توان به شیشه میرال، جام بالکن تاشو ، کرکره برقی، درب اتوماتیک و ... اشاره کرد.

کابین دوش در کرج

تماس با شیشه نشکن کویر یزد

آدرس دفتر:

کرج بلوار طالقانی جنوبی خیابان ۱۶ متری انقلاب پلاک ۱۶۲ ( شیشه نشکن کویر یزد )

آدرس کارگاه:

کرج ، میدان استاندارد بلوار کامیون داران شهرک صنفی کرج گلستان ۴

شماره تماس:

09125615526

وب سایت:

shishemiral.ir

kaviryazdglass.com

اینستاگرام:

Kaviryazd_glass

مدیریت :

 بابکی فر

کد خبر 765242

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha