دانیال اسماعیلی‌فر در مورد چالش‌های اولین فصل حضورش در پرسپولیس صحبت کرد و از کمک‌های سروش گفت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین دانیال اسماعیلی‌فر یکی از خریدهای تابستانی لیگ بیست و دوم سرخ‌ها بود که باتوجه به اینکه در پست دفاع راست جذب شده بود و به نوعی باید جانشین رامین رضاییان می‌شد، روزهای پرفشاری را تجربه کرد اما در نهایت فصل را با دبل قهرمانی به پایان رساند.

او که در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود در مورد دبل قهرمانی سرخ‌ها و پیوستنش به پرسپولیس گفت: وقتی با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ و در وقت‌های اضافه قهرمان جام حذفی می‌شویم، یعنی لیگ خیلی سختی داشته‌ایم. قبل از پیوستنم به پرسپولیس فقط پنج دقیقه با آقا یحیی صحبت کردم. اتفاق‌هایی که قرار بود برایم بیفتد را به من گفت و می‌دانستم که قرار است چه اتفاقاتی برای من در پرسپولیس رخ دهد و آمادگی داشتم. انقدر جو رختکن برای ما خوب بود که بعد از یکی دو هفته انگار ما قدیمی تیم بودیم.

دانیال در مورد جو تیم ادامه داد: شرایطی تیمی‌ای که پرسپولیس از دوره آقای برانکو داشت باعث می‌شد بازیکن زود جا بیفتد. ما پنج، شش بازیکن جدید بودیم و می‌دانستیم قهرمانی می‌خواهیم. چندتا چیز اینجا جدید بود؛ اینکه آنها تا آخرین لحظه می‌جنگند و امید وجود دارد. بعد از بازی نساجی متوجه شدم این تیم برای قهرمانی سیری ناپذیر است و همیشه ایده‌آل‌ترین اتفاق را می‌خواهند. یکی از دلایل دبل پرسپولیس این بود که بعد از قهرمانی لیگ قانع نبودیم و می‌خواستیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

و در پاسخ به پرسش جالبی در مورد اینکه اگر بخواهد از یک بازیکن پرسپولیس تشکر کند بیان کرد: خیلی بد است که از یک بازیکن فقط تشکر کنم ولی اگر سروش رفیعی امسال با من هم‌تیمی و هم‌اتاقی نبود من امسال، اینجا دیوانه می‌شدم. همه جوره کنارم بود. یک روزهایی تنهاترین بازیکن ایران بودم. شاید یک روزهایی تشویقم نکردند ولی او به من می‌گفت اینجا پرسپولیس است و همیشه باید خوب باشی و مهم نیست قبلا کی بودی به همین خاطر سروش را برمی‌دارم.

کد خبر 765079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha