امام جمعه چمستان ‌گفت: تیراندازی در منطقه چمستان به یک مسئله همیشگی تبدیل شده و متاسفانه به دلیل دعوای دو گروه امنیت منطقه نیز با خدشه روبه‌رو شده است.

تیراندازی نواب

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده با انتقاد از تیراندازی‌های سریالی در منطقه، ‌اظهار داشت: تیراندازی در منطقه چمستان به یک مسئله همیشگی تبدیل شده و متاسفانه به دلیل دعوای دو گروه امنیت منطقه نیز با خدشه روبه‌رو شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اثر وقوع یک قتل میان دو گروه در چندین مرتبه و در چند منطقه شاهد ‌تیراندازی هستیم، افزود: یک بار نیز در ۳ روستا، این افراد ناامنی ایجاد کردند ‌و در هفته گذشته نیز در ساعت ۴ تا ۵ بعد از ظهر ۲ گروه تیراندازی کردند و ساعت ۷ تا ۸ شب جاده را بستند و اقدام به تیراندازی کردند.

امام جمعه چمستان ‌تصریح کرد: این مسئله در شورای تامین شهرستان مطرح شده ‌و نیروی انتظامی ‌و دادستان ورود داشته‌اند، اما صحبت این است که این اندازه از پیگیری‌ها کافی نیست و امنیت در منطقه دچار خدشه شده است، ظاهرا تامین امنیت منطقه برای مسئولان‌ با اهمیت نبوده‌ است و در همین تیراندازی شاهدان عینی می‌گفتند بچه‌هایمان از ترس لکنت زبان پیدا کرده‌اند.

حاجی‌زاده گفت: از مسئولان استان تقاضا دارم به این موضوع به صورت جدی ورود کنند، چرا که تیراندازی‌های سریالی اخیر امنیت مردم را به مخاطره انداخته، اما ‌اقدام جدی از سوی مسئولان ندیده‌ایم‌.

وی با بیان اینکه ‌منکر تلاش‌های مسئولان نیستیم و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش می‌کنند، عنوان کرد: باید از دادستان انقلابی تشکر کنم و دوستان انتظامی با حداقل امکانات ورود می‌کنند، اما روی سخنم با دوستان استان است که چرا باید ۲۰ تا ۳۰ نفر از اوباش منطقه امنیت ‌۱۰۰ هزار نفر جمعیت شناور منطقه را به مخاطره بیندازند؟

امام جمعه چمستان با بیان اینکه درگیری چند سال گذشته یک آقازاده در منطقه لاویج را همه خبر دارند که بلافاصله همه آمدند و بر هم‌زنندگان نظم را دستگیر کردند، چون طرف آقازاده بود، تاکید کرد: اگر در این تیراندازی‌ها، تیری به زن، بچه یا ماشین یک آقازاده برخورد کند، آیا باز هم مسئولان استانی اینگونه ‌برخورد می‌کنند؟

کد خبر 764958
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    5 0
    مرزها رو تعمدا باز گذاشتید افغانها اسلحه وارد کردن. بعد میشینید و از آمریکا و ترلزل بنیان های اجتماعیش بد میگین. انقدر حجم بزه بالا رفته بدتر از اونا شدیم. مثلا ما مسلمانیم. مثلا!!!! واقعا امنیت کم رنگ شده. اف بر بیخیالی نماینده ها.
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      1 1
      اصلا می دونی چند کیلومتر مرز داریم مگه اسلحه فقط از افغانستان وارد می شه از کردستان عراق و ترکیه و جاهای دیگه هم میارند قاچاقچی بی پدر مادر گماشته زیاده تو همین اغتشاشات اخیر ندیدی چقدر اسلحه آمریکایی گرفته شد اونم در شهر های مرکزی نه مرزی هرچه میگیرند باز میارن
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      1 0
      خوب همون اسلحه های قاچاق شات کان و کلت کمری و ... از آمریکا میاد ساخت امریکاست خودشون هم گفتن برای نا امنی ایران رو قاچاق اسلحه به ایران تمرکز دارند عواملش را هم دارند چندتا شون باید اعدام شوند تا جلوشون گرفته شه ولی همون موقع یه عده پیدا میشن هشتک نه به اعدام راه می اندازند زن و بچه مردم با اسلحه ای که اینا قاچاق میارند کشته بشن طوری نیست ولی اینا نباید اعدام شن
  • US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    2 0
    نه تنها فقط در یک شهر کوچک بلکه مدت هاست کشور ما محل تاخت و تاز افراد خشن و ششلول بند شده
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    حاج آقا اینها همه نسلهای این دوره هستند