سید جلال حسینی درمورد دبل قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: مبارک هواداران باشد. روز بزرگی بود. تماشاگران آمده بودند و استادیوم پر بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند. دست هواداران هم درد نکند که خیلی خوب تا دقیقه ۱۲۰ حمایت کردند و بچه‌ها توانستند یک افتخار بزرگ دیگر را به دست آورند.

سید جلال حسینی

حسینی در گفت و گو با همشهری آنلاین در مورد اینکه آیا تصور می‌کرد پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان دبل کند، گفت: «همان موقع هم می‌گفتیم بازی به بازی پیش می‌رویم. برای ما باخت جزئی از فوتبال بود و می‌دانستیم باید همه بازی‌هت را ببریم. به هیچ چیز هم فکر نمی‌کردیم. خدا را شکر توانستیم همه بازی‌ها را ببریم و در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم.»

مربی پرسپولیس که هم به عنوان بازیکن و هم به‌عنوان مربی توانسته دبل کند، در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده، توضیح داد: «کلاس‌های مربیگری را می‌روم و زیاد عجله ندارم. مرحله به مرحله کار می‌کنم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.»

حسینی درمورد اینکه پرسپولیس برای فصل آینده و حضور در آسیا باید چگونه تقویت شود، گفت: «خودتان می‌بینید تیم‌های آسیایی همه خودشان را تقویت می‌کنند و هر سال و روز به روز قوی‌تر می‌شوند. ما هم نیاز داریم کارهایی که سرمربی می‌خواهد و برنامه هایش را باشگاه انجام بدهد. هر سال که به آسیا و فینال رفتیم، متاسفانه باشگاه‌مان و مدیران عامل وقت هیچ کار مثبتی نکردند اما امیدوارم برنامه‌ای که امسال یحیی گل‌محمدی می‌دهد، انجام شود تا تیم قدرتمندی داشته باشیم.»

وی درمورد کیفیت لیگ امسال،پاسخ داد: «وقتی تعیین قهرمان لیگ به روزهای آخر کشیده می‌شود، نشان‌دهنده حساسیت و خوبی لیگ است. این ۲ قهرمانی خیلی خوب مبارک هواداران باشد.»

کد خبر 764616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha