طبق شنیده‌ها سپاهان هم درباره جذب محبی وارد عمل شده و مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را هم آغاز کرده‌ است.

محمد محبی

به گزارش همشهری آنلاین سپاهانی‌ها اقدامات خود برای بستن تیمی قدرتمند را آغاز کرده‌اند این در شرایطی است که یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی محمد محبی است که این فصل گل‌های حساسی را برای استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است. درخصوص آخرین وضعیت محبی طی روزهای گذشته در «فرهیختگان» نوشتیم که او حرف آخر را زده و اعلام کرده دوست دارد در استقلال بماند. این درحالی است که استقلالی‌ها برای تداوم همکاری با این مهاجم در گام اول باید چیزی در حدود 30 میلیارد تومان فقط هزینه رضایتنامه این بازیکن از باشگاه پرتغالی کرده و حال اینکه ماندن ستاره بوشهری و قرارداد جدیدی که با استقلال می‌بندد نیز تا چه اندازه خرج روی دست آبی‌ها می‌گذارد، گویا همین موضوع باعث شده است تا سپاهانی‌ها دست جنبانده و از نقطه‌ضعف باشگاه تهرانی نسبت به بی‌پولی این باشگاه استفاده کرده و مقدمات حضور محبی در اصفهان را فراهم کنند. 
از اصفهان خبر می‌رسد از سال گذشته محبی در لیست سپاهان بوده اما این بازیکن اعلام می‌کند برای دیده شدن بیشتر به‌منظور دعوت به تیم ملی قصد دارد راهی استقلال شود. البته محبی به هدف خود که همراهی تیم ملی در جام‌جهانی بود نرسیده اما به نظر می‌رسد ثبات فنی و ماندگاری او در استقلال و ادامه همکاری احتمالی وی با ساپینتو می‌تواند از حالا جایگاه او در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا را تضمین کند. 
طبق شنیده‌ها سپاهان هم درباره جذب محبی وارد عمل شده و مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را هم آغاز کرده‌اند تا هدف فصل گذشته را محقق کرده و امسال این بازیکن را زردپوش کند. به نظر می‌رسد تصمیم باشگاه سانتاکلارا می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد هرچند با توجه به اینکه محمد محبی ابتدای فصل گذشته هم با تمایل باشگاه سپاهان برای بازگشت به اصفهان مواجه شد اما تیم استقلال را برای بازی انتخاب کرد؛ این موضوع به این معنی است که در جابه‌جایی قرضی و قطعی محمد محبی از سوی باشگاه پرتغالی رضایت بازیکن هم شرط است. 

کد خبر 764471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    31 18
    استقلال تا زیر نظر وزارت ورزش باشه وضعیتش همینه نه مدیر عامل و ن هیات مدیره کار بلدی داره 40 ساله ک همینطوره !! وزارت ی تیم را می تونه ساپورت کنه !!!
  • سعید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    37 31
    محبی فرزند سپاهان هست در آخرین لیست تیم ملی سپاهان با ۶ ملی پوش رکورددار بود ولی نویسنده هنوز در دهه ۶۰ زندگی می کند
  • علیرضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    36 24
    چقدر ساده اید فکر کنید ساپینتو تمدید می‌کنه و یا باهاش تمدید میکنن اینا اگه صلاح تیم رو میخواستن نمی‌ذاشتن مجیدی بره
  • علیرضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    16 14
    چکار کرد
  • رضا رفیعی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    25 5
    سپاهان چند سال با مدیریت اشتباه به فوتبال اصفهان ضربه میزنداز آن آکادمی راه انداخته با کلی هزینه از طرف تو نقل انتقال دنبال مهرهای نامی وسوخته فوتبال ایران است این ره که میرود به ترکستان است
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    21 18
    چرا ملی پوشان پرسپولیس را نمیخرند؟
    • سیدشمس تبریزی پرسپولیسی اصیل IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      22 21
      چون بازیکنان پرسپولیس پرسپولیسی اصیل هستن نمیشه با پول کارگران کارخانه ومردم بخرنشون پرسپولیس رو عاشقانه دوست دارند مگر اینکه جواب بشن این تفاوت ما وشماست.