علی اکبریان گفت: «با توجه به پیگیری‌های علی پروین و برخی بزرگان فوتبال، این هفته پس از سال‌ها به مرخصی می‌آیم. دو پرونده من با هم ترکیب شده و انشاءالله به‌زودی زمینه آزادی من نیز فراهم شود.»

علی اکبریان

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس که در زندان به‌سر می‌برد، در گفت‌وگو با همشهری آنلاین درخصوص دیدار فینال جام حذفی، تصریح کرد: «پرسپولیس قهرمان لیگ شده و حق مسلم استقلال است که در جام حذفی قهرمان شود. البته به نظر من حق سپاهان و استقلال بود که در لیگ برتر قهرمان شوند. ۴،۵ هفته مانده به پایان لیگ، پرسپولیس امید زیادی برای قهرمانی نداشت، اما استقلال و حتی سپاهان بدشانس بودند و نتوانستند در هفته‌های پایانی نتایج لازم را بگیرند. پرسپولیس هم امتیازها را جمع کرد. البته خودش هم فکر نمی‌کرد قهرمان شود. هیچ یک از فوتبالی‌ها نیز تصور نمی‌کردند این تیم هر ۷ بازی پایانی خودش را ببرد و در نهایت قهرمان شود.»

بازیکن اسبق سرخابی‌ها تصریح کرد: «بازی‌ها در هفته‌های پایانی پیچیده شد و سپاهان و استقلال امتیازاتی را از دست دادند. بازی‌های هر ۲ تیم را دیدم و هر ۲ تیم به ویژه استثلال ۳۰ بازیکن خیلی خوب داشتند. نمی‌دانم چرا ساپینتو نمی‌تواند ترکیب را درست بچیند و از کدام بازیکن در چه پستی استفاده کند. مثلا در برخی بازی‌ها از یک هافبک دز پست مهاجم استفاده می‌کرد و خیلی خوب نمی‌توانست  تیم را ارنج کند. ایراد کار استقلال همین بود.»

اکبریان توضیح داد: «استقلال به نسبت پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و باید فینال جام حذفی را ببرد. این تیم انگیزه دارد و از طرفی به دلیل باخت در لیگ به پرسپولیس، می‌آید در فینال حذفی به هر شکلی که هست، برنده شود. فقط امیدوارم ساپینتو درست ترکیب بچیند. کلاس فوتبال استقلال به مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری است. هر زمان این ۳ بازیکن با هم در ترکیب بودند، حرکاتی انجام دادند که تبدیل به یک گل شده است.»

او خاطرنشان کرد: «با این وجود این نفرات در شرایط حساس ظاهرا دروازه را گم می‌کنند. باید گذشت را در خط حمله زیاد کرده و نسبت به هم از خودگذشتگی داشته باشند. وقتی بازیکن هم تیمی در موقعیت بهتری قرار دارد، باید پاس بدهند نه اینکه فقط دنبال گل زدن خودشان باشند. اگر خودخواه باشند، نمی‌توانند گلزنی کنند. خیلی از بازی‌های استقلال را دیده‌ام که بازیکنان به هم درست پاس نمی‌دهند و حتی از یکدیگر ناراحت هم هستند.»

کد خبر 764304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha