عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: هر کشوری که علیه ما تهدیدی داشته باشد و یا زمینش را برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان در اختیار دشمنان ما قرار دهد، با موشک‌های خرمشهر و زلزال به این قبیل اقداماتش پاسخ خواهیم داد.

موشک خرمشهر ۴

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از موشک خرمشهر گفت: امروز توانمندی نیروهای مسلح ما بومی شده و امروز موشک‌هایی توسط نیروهای مسلح ما تولید می‌شود که رادارگریز هستند و هیچ راداری نمی‌تواند این موشک‌ها را ردیابی کند.

وی افزود: با توجه به برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتری که موشک خرمشهر دارد، اگر پایگاه آمریکایی‌ و صهیونیستی تهدیدی علیه کشور ما داشته باشند، به تهدید آنها پاسخ خواهد داد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ساخت و تولید موشک خرمشهر نشان‌دهنده توانمندی بومی نیروهای مسلح ما است که البته ما از توانمندی‌های نیروهای مسلح‌مان در حوزه ساخت موشک و دستاوردهای آنها در این حوزه با هدف بازدارندگی استفاده می‌کنیم.

آصفری خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشوری علیه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی نباشد، ما از توانمندی موشکی‌مان علیه آن کشور استفاده نمی‌کنیم، اما هر کشوری بخواهد تهدیدی برای جمهوری اسلامی باشد و هر کشوری بخواهد زمینش را در اختیار دشمنان ما قرار دهد تا اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، مطمئنا موشک‌های نقطه‌زن و رادارگریز خرمشهر زلزال و... به اقدامات آنها پاسخ خواهیم داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا از موشک خرمشهر با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر و قابلیت رادارگریزی رونمایی کرده است.

کد خبر 764292
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha