شبکه تماشا در خرداد کنداکتور خود را با مجموعه‌های تلویزیونی «گذر از رنج‌ها»، «حس سوم»، «روزهای بد به در» و «پرده‌نشین» تغییر می‌دهد.

سارا بهرامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» از ۱۰ خرداد هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش و ساعت‌های ۱۲ و ۶ بازپخش می‌شود. «گذر از رنج‌ها» به تهیه‌کنندگی علی لدنی در ژانر درام تلویزیونی اولین بار در ۳۶ قسمت پاییز ۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پژمان بازغی، زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی، شیوا طاهری، هستی مهدوی فر، مجید پتکی، نگین معتضدی، ترلان پروانه و ... در این سریال بازی کرده‌اند.

همچنین شبکه تماشا باکس ۲۰ را به سریال های پلیسی و اکشن اختصاص داده و مجموعه تلویزیونی «حس سوم» دارای ژانری پلیسی است هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش شود که بازیگرانی چون حبیب دهقان نسب، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌الهی، محسن قاضی مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و … در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره شخصی به نام ایرج است که به وصول چک‌های برگشتی مشغول است.

این اثر با نگارش و کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی تهیه و تولید شده است. مجموعه تلویزیونی «حس سوم» از دهم خرداد ماه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تماشا می رود. مجموعه تلویزیونی «روزهای بد به در» به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی از هشتم خرداد هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن تماشا می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده‌اش برنامه‌ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند.

مهران رجبی، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه و ... از بازیگران اصلی این مجموعه هستند. «روز های بد به در» هر روزساعت ۲۱ روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است که فیلمنامه آن توسط حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است. این مجموعه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. این مجموعه تلویزیونی به روحانیون و حضور آن‌ها در محله‌ها و در کنار مردم توجه دارد و روی این موضوع متمرکز شده است که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آن‌ها کمک کنند.

در این سریال به سبک زندگی ایرانی- اسلامی توجه می‌شود که در گذشته پررنگ بوده است و اکنون هم در برخی شهرستان‌ها رایج است، اما مردم در شهرهای بزرگ به دلیل سرعت فناوری از آن فاصله گرفته‌اند.

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق‌نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و … ازجمله بازیگران این مجموعه هستند.

بهروز شعیبی تاکنون فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی همچون «دهلیز»، «دنیای بهتر»، «روزهای آخر اسفند»، «بدون قرار قبلی» را کارگردانی کرده است و در چند فیلم هم از جمله «طلا و مس»، «هناس»، «تنهایی لیلا» و ... نیز بازی کرده است.

بزرگ‌ترین پشیمانی زندگی‌ام سریال پایتخت است | مقصر تنابنده بود؛ اجازه بدهید ...

عکس | عاشقانه‌ای از سارا بهرامی و حامد کمیلی را در تلویزیون ببینید
مجموعه تلویزیونی «پرده نشین»
عکس | عاشقانه‌ای از سارا بهرامی و حامد کمیلی را در تلویزیون ببینید
مجموعه تلویزیونی «پرده نشین»
عکس | عاشقانه‌ای از سارا بهرامی و حامد کمیلی را در تلویزیون ببینید
مجموعه تلویزیونی «پرده نشین»
عکس | عاشقانه‌ای از سارا بهرامی و حامد کمیلی را در تلویزیون ببینید
مجموعه تلویزیونی «پرده نشین»

کد خبر 764256
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha