ظاهراً مهدی طارمی که عنوان آقای گلی را در لیگ پرتغال به دست آورد علاقه‌ای برای حضور در لیگ عربستان ندارد.

ژکو

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود در تابستان به دنبال جذب مهدی طارمی بود و طبق اعلام روزنامه رکورد پرتغال این باشگاه رسما به طارمی پیشنهاد قرارداد سه ساله با حقوق ۱۰ میلیون یورو در سال را داد.

ظاهراً مهدی طارمی که عنوان آقای گلی را در لیگ پرتغال به دست آورد علاقه‌ای برای حضور در لیگ عربستان ندارد و می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

روزنامه اسپورت ۲۴ عربستان اعلام کرد که باشگاه الهلال این بار سراغ ادین ژکو رفته است.

باتوجه به اینکه طارمی قصد رفتن به الهلال را ندارد باشگاه عربستانی به‌دنبال جذب مهاجم بلند قد و بوسنیایی اینتر است که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است.

البته باشگاه الاهلی عربستان هم به جذب ژکو علاقه دارد.

کد خبر 764230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    19 3
    با اینکه از فوتبال جدید نه قبلا دلخوشی ندارم.درود به شیر مرد ایران.آفرین به غیرتت وسوسه پول نشدی.
  • هوادار IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    16 15
    چرا اینهمه اختلاف بین قرارداد سالانه ۱۰ میلیون یورویی طارمی با ۲۰۰ میلیون یورویی رونالدو که تو نیمفصل دوم غیر از شهرتش عملا هیچ تاثیر و دستاوردی برا النصر نداشت و هر بازیکن دیگری هم بود چه بسا خیلی بهتر عمل میکرد چه رسد به طارمی. احتمالا یکی از انگیزه هایی که می‌توانست طارمی رو بیشتر راغب کند همین بود که دید اختلافات بسیار چشمگیر دهها برابری بین قرهرداد وی با رونالدو و مسی وجود دارد درحالیکه از لحاظ تکنیک و کیفیت بازی تفاوت چندانی ندارند.
  • خون آبی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    10 20
    حیف نباشد بازیکن به این خوبی بخاطر یک مشت دلار خودش را درگیر لیگ های در پیتی در کشورهای حوزه خلیج فارس کند که طولی نمی کشد که به فسیلی متحرک تبدیل میشوند .اما در لیگ های دسته دو و سه اروپایی هم که باشند روز به روز پویا تر و شادابتر و سرزنده تر از روز های قبلش میشود و در ضمن بیشتر توی چشم و زیر زره بین تیزبین کارشناسان و مفسران ورزشی و مجلات ورزشی خواهند بود و این یعنی پیشرفت و ترقی در فوتبال اروپایی .و اما پایان عمر ورزشی یک فوتبالیست اگر به لیگ های غربی رفتند ضرر نمیکنند چرا که درآمدشان در سالهای آخر عمر فوتبالشان و در لیگ های غربی به اندازه سالهایی که در کشورهای اروپایی بوده اند خواهد بود .یعنی شهرت و اسم و رسم را در لیگ های اروپایی بدست آورده و دارهایشان را در سالهای آخر زندگی ورزشی اشان از عربها میگیرند ...موفق باشند و نوش جانشان که یک ورزشکار عمر قهرمانی اش بسیار کوتاهتر از آنی است که میدانید ...