مهاجمی که سابقه حضور در دو تیم پرسپولیس و استقلال را دارد می گوید نقش داور در سرنوشت جام حذفی تعیین کننده است.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین فرزاد حاتمی در مورد اینکه چه دیدگاهی درباره دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی دارد، اظهار داشت: اینکه برنده بازی تیم قهرمان جام حذفی می‌شود اهمیت این بازی را افزایش داده است. مطمئناً استقلال باید به آب و آتش بزند تا یک جام برای هوادارانش بیاورد. پرسپولیس هم می خواهد به دو جام برسد و تیم اول لیگ برتر و جام حذفی شود. قطعاً بازی قشنگی می‌تواند باشد و امیدوارم هر تیمی که حقش است برنده دربی شود.

**نمی‌توان فینال جام حذفی را با دیگر بازی‌ها مقایسه کرد

وی در مورد اینکه کیفیت کدامیک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس بهتر است، گفت: سابقه بازی‌های این فصل نشان می‌دهد استقلال مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی نکرده، در مقابل پرسپولیس در بیشتر بازی‌های بزرگ نتیجه گرفته، این موضوع برای هواداران استقلال نگران کننده است. علت این موضوع را ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بهتر می‌داند. این بازی را نمی‌توان با دیگر بازی‌ها مقایسه کرد چون بازی فینال جام حذفی است. اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود و تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند قهرمان جام حذفی شود. 

**انسجام دفاعی پرسپولیس بهتر از استقلال است

پیشکسوت سرخابی در مورد اینکه برگ برنده استقلال و پرسپولیس را کجا می‌بیند و خطرناک‌ترین بازیکنان دو تیم کدامیک هستند، عنوان کرد: این بازی با گل‌های زیادی همراه نخواهد شد مگر اینکه در دقایق اولیه، یکی از دو تیم بتواند حریف را غافلگیر کند و به گل برسد که در چنین شرایطی تیم مقابل برای جبران تلاش می‌کند و گل‌های زیادی را خواهیم دید. اگر نیمه اول گلی نداشته باشد و بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود تیم برنده با اختلاف یک گل به پیروزی می‌رسد. تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده می‌شود. انسجام دفاعی پرسپولیس بهتر از استقلال است و انگیزه بیشتر استقلال که امسال جام نگرفته می‌تواند به این تیم کمک کند که مقابل خط دفاعی منسجم پرسپولیس موفق باشند. هر دو تیم خط حمله خطرناکی دارند اما کار قائدی و دیگر بازیکنان استقلال مقابل بهترین خط دفاعی لیگ سخت‌تر از مهاجمان پرسپولیس است. 

**داور دربی کم سوت بزند تا جذابیت بازی گرفته نشود

وی افزود: دربی جام حذفی تمرکز بالایی را می‌طلبد و اصل این بازی گل نخوردن یک تیم است. تیمی که در چنین دیداری از موقعیت‌های خود استفاده نکند محکوم به شکست است. البته آن قدر موقعیت کم به دست می‌آید که اگر یک فرصت از دست برود شاید آخرین فرصت از دست رفته باشد. نقش داور هم در تعیین نتیجه فینال جام حذفی بسیار مهم خواهد بود و داور هم با یک اشتباه می‌تواند سرنوشت مسابقه را تغییر دهد تا تیمی که مستحق پیروزی است به حق خود نرسد. امیدوارم اشکان خورشیدی روز بدون اشتباهی را داشته باشد و کم سوت بزند تا سرعت و جذابیت بازی گرفته نشود. نمی‌توان برنده بازی را پیش‌بینی کرد چون در دربی حذفی خیلی دشوار است اما دوست دارم استقلال ببرد تا یک جام به پرسپولیس برسد و یک جام نصیب استقلال شود.

کد خبر 764220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مجید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    8 3
    دوستان در فصلی که گذشته فقط یک جام داشت آن هم متعلق به پرسپولیس بود همش آقایان تکرار نکنند که فلان تیم جام نگرفته
  • بهادر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    6 10
    استقلال
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    10 6
    این یکیه مثل مهدی هاشمی ...نصب..یه کیسه کش ...نمک بحروم.. همون بهترواسه کیسه ارزوی موفقیت کرد..
  • یار دانقلی بویری IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    9 20
    استقلال تا دلت بخواد جام دیده.نیازی نداره.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    10 16
    احتمالا این آقای پرسپولیسی به ظاهر دورنگ. بازیهای استقلال با تیم های بزرگ!!! (بزرگ در بکارگیری داوری البته) ندیده که فکر میکنه استقلال به لنگ و سپاهان باخته و شاید تراکتور 7 تایی رو جزو بزرگان (تیم 4 لیگ) حساب نمی کنه