احتمال اینکه دربی امروز در فینال جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شود وجود دارد.

وحید امیری

به گزارش همشهری آنلاین حساسیت بالای دربی امروز احتمال به پنالتی کشیدن مسابقه را بالا می‌برد. مخصوصا اینکه هر دو تیم در سه فصل گذشته دو بار با هم در جام حذفی مصاف داشته‌اند که هر دو بازی به ضربات پنالتی کشیده شده است. در همین راستا سرخپوشان در طول هفته به تمرین ضربات پنالتی پرداختند تا مثل دو بازی قبل بازنده ضربات پنالتی نباشند. البته مهم‌ترین عاملی که باعث شد سرخپوشان در دو تقابل اخیر سرخابی در جام حذفی بازنده ضربات پنالتی باشند ضعف بوژیدار رادوشوچ و حامد لک در مهار ضربات پنالتی بود اما در شرایط فعلی علیرضا بیرانوند به نوعی متخصص گرفتن پنالتی‌هاست و در طول این هفته هم خیلی از ضربات همبازیانش را نیز در تمرینات مهار کرد.

اما در مورد پنالتی‌زنان هم باید گفت که گئورگی گولسیانی، مهدی ترابی، شیخ دیاباته، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی عبدی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر شرایط بهتری نسبت به همبازیان خود داشتند و به احتمال خیلی زیاد اگر بازی امشب به ضربات پنالتی کشیده شود پنالتی‌زنان پرسپولیس از این جمع خواهند بود. نکته جالب توجه اینکه وحید امیری به همبازیانش توصیه کرده که اگر بازی به پنالتی کشیده شد روی او حساب نکنند چون اصلا علاقه‌ای به زدن پنالتی در این بازی حساس ندارد. دقیقا مثل سیدجلال حسینی که در دوران بازیگری‌اش دوست نداشت پشت ضربه پنالتی بایستد.

کد خبر 764215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فران IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    16 32
    این که گفته میشه بیرانوند متخصص گرفتن ضربات پنالتی هست خوب معلوم و مشخص هست .اما بیرانوند اگر توجه داشته باشید قبل از زدن پنالتی اقدام به حرکت کرده و دو سه قدم‌میاد جلو تا زاویه را برای زننده پنالتی بسیار کیپ کند.این نکته را داور باید از چشمش دور نباشه که اگر پنالتی شد مواظب حرکت قبل از زدن ضربه بیرانوند داشته و چنانچه صورت گرفت امر به زدن مجدد پنالتی نماید.
  • شتچی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    41 23
    آگهی استخدام گرمابه های حنوب تهران به تعداد ۱۸ کیسه کش ماهر و خوش اخلاق و خوش تیپ با حقوق و درآمد مکفی نیازمندیم ازبین این تعداد ۱۱ کیسه کش قهار بدون گزینش انتخاب و ۷ کیسه کش باقی ، رزرو خواهند بود . مدیریت گرمابه های زنحیره ای ستاره سرخ
    • کیا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      21 40
      تذکر: به علت سوراخ بودن لنگها و تمیز نبودن آنها، همراه خود لنگ دست دوم بیاورید.
  • احمد..ش IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    34 4
    مکتب کیسه،، از هر هربه وابزار کثیفی استفاده میکنه!! ای کاش هوادارن این تیم متوجه اینهمه فرافکنی وتقلب باشگاهشان برای فرار ازواقعیتها میشدن وخواستار رفع مشکلات مالی ومدیریتی وفنی تیم میشدند!!
  • سیدرسول احمدی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    9 16
    امیدتون بخدا باشه برید جلو فدراسیون وداوری هم پشتتونه نگران نباشید
  • کیسه حمومی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    24 9
    کیسه کشا حریف تمرینی ارتش سرخ آسیا❤️❤️❤️
  • طه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    8 38
    لنگ ازدوهفته پیش رفته تودفاع که بازی رابه پنالتی بکشه .مردارخورها.قافل از اینکه ساپینتومثل مردازدقیقه یک حمله می‌کنه واین مرامش ماراعاشق خودش کرده