سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید ۳۵ بازیکن را برای حضور در این اردو دعوت کرده است که قبل از حضور در مسابقات غرب آسیا برگزار می‌شود.

عمری

نخستین فهرست تیم فوتبال امید ایران در حالی پس از دربی، روز پنج‌شنبه توسط رضا عنایتی اعلام خواهد شد که در این بین نام برخی بازیکنان جوان لیگ برتری از جمله محمد عمری، پدیده پرسپولیس قرار نمی‌گیرد.

محمد عمری که فصل درخشانی همراه با پرسپولیس سپری کرد و در ۲۶ بازی این فصل حضور ثابت یا تعویضی در ترکیب سرخ‌پوشان داشت و چهار گل به ثمر رساند، به طور قطعی در فهرست جدید تیم المپیک ایران حضور ندارد و رضا عنایتی به دلیل سن و سال این بازیکن تصمیم گرفته او را در نخستین لیست خود قرار ندهد.

تیم فوتبال المپیک ایران رقابت‌های حساسی را در اوایل شهریور ماه در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به میزبانی ازبکستان خواهد داشت که فقط متولدین ۱۱ دی ۷۹ به بعد می‌توانند در این بازی‌ها حضور پیدا کنند و به دلیل اینکه سن محمد عمری بیش از این تاریخ است، او نمی‌تواند تیم المپیک را همراهی کند.

بنابر این، رضا عنایتی تصمیم گرفته در نخستین اردوی تیم فوتبال المپیک ایران، نفراتی را به تمرینات دعوت کند که متولد ۱۱ دی ۷۹ به بعد هستند و می‌توانند شهریور ماه در ازبکستان و بازی‌های حساس مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به میدان بروند.

اما محمد عمری و دیگر بازیکنانی که سن آنها واجد شرایط حضور در رقابت‌های هانگژو است، مطمئنا به اردوی تیم المپیک ایران پس از رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌ها دعوت خواهند شد که امیرمحمد هوشمند (آلومینیوم اراک)، امید حامدی‌فر (استقلال)، محمد خدابنده‌لو (گل‌گهر) و ... در این جمع قرار دارند.

کد خبر 764203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha