گوگل در کنار «پیکسل فولد» دومین گوشی تاشوی خود را توسعه داد، اما در ادامه روند توسعه این گوشی را متوقف کرد.

گوگل پیکسل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، اگر در چند ماه اخیر و حتی چند سال گذشته اخبار و شایعاتی را شنیدید که نشان می‌داد گوگل  روی نه تنها یک گوشی بلکه روی دو گوشی هوشمند تاشو کار می‌کرد، علی‌رغم اینکه این شرکت در نهایت تنها یکی از آنها، یعنی پیکسل را معرفی کرد.

ظاهرا دومین گوشی هوشمند تاشو توسط همان تیمی ساخته شده که مسوولیت طراحی و توسعه «پیکسل فولد» را بر عهده داشت. این دستگاه دیگر به اندازه کافی خوب نبود به همین دلیل که در نهایت ساخت و توسعه آن متوقف شد و هرگز به بازار عرضه نشد. این تیم احساس می‌کرد که فقط باید دستگاه‌هایی را راه‌اندازی کند که به اندازه کافی خوب یا بهتر از آنچه در حال حاضر  در بازار وجود دارد، هستند.
متأسفانه، این اعتراف که به عنوان بخشی از پادکست رسمی «ساخته شده توسط گوگل» ثبت شده، حاوی جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه نیست. بنابراین ما نمی‌دانیم که آیا دقیقا همان فاکتورهای شکلی پیکسل فولد را دارد یا شاید به جای آن قرار بوده نسبت به پیکسل فولد تغییراتی در آن داده شود. شاید هرگز متوجه نشویم، اما نکته اینجاست که تیم توسعه گوگل، از میان این دو گوشی در حال توسعه پیکسل فولد را بهترین دستگاه می‌ناست و رای به تولید نهایی آن داد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 764069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha