فیلم «جان ویک ۴» با دوبله اختصاصی به فیلم‌نت آمد.

عکس

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به محصولات روز سینمای دنیا قرار گرفت.

جان ویک، آدم‌کش سابق که ناچار به بازگشت به دنیای انتقام‌گیری و خشونت شده بود، این‌بار قصد دارد با مرگبارترین دشمنانش که برای سر او جایزه تعیین کرده‌اند مبارزه کند. او برای پیروزی در برابر این متحدان قدرتمند به کمک دوست قدیمی‌اش که در جنگ قبلی به شدت مجروح شده است نیاز دارد.

چاد استاهلسکی که زمانی به‌عنوان بدلکار فعالیت می‌کرد و با ساخت قسمت اول «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ قله‌های موفقیت را فتح کرد، برای چهارمین بار روی صندلی کارگردانی این مجموعه نشسته است. کیانو ریوز هم یک بار دیگر نقش جان ویک را ایفا کرده است. در کنار ریوز بازیگرانی چون دانی ین، بیل اسکارشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، ایان مک‌شین، لنس ردیک و کلنسی براون در «جان ویک ۴» حضور دارند.

«جان ویک ۴» یکی از آثار موفق سال ۲۰۲۳ در جلب نظر تماشاگران و منتقدان بوده است. قسمت چهارم «جان ویک» که با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری تهیه شده است، در سطح جهان بیش از ۴۲۸ میلیون دلار فروخت و نه‌تنها به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد بلکه مجموع فروش مجموعه آثار «جان ویک» را به بیش از یک میلیارد دلار رساند.

کد خبر 764017

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha