عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پیش بینی من این است دربی به وقت‌های اضافی کشیده نخواهد شد و استقلال در همان ۹۰ دقیقه قهرمان جام حدفی می‌شویم.

دربی ۱۰۰ پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مومنی اظهار داشت: شرایط استقلال برای دربی مساعد است و انگیزه در بین بازیکنان موج می‌زند.

وی افزود: ساپینتو عملکرد قابل قبولی در این فصل داشته و به طور حتم می‌خواهیم با او به عنوان سرمربی ادامه همکاری بدهیم. ساپینتو به استقلال خیلی لطف و محبت کرده و باید جواب این محبت را به بهترین شکل ممکن بدهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این دربی را می‌خواهیم ببریم و فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با دست پر میدان را ترک کنیم.

مومنی گفت: پیش بینی من این است دربی به وقت‌های اضافی کشیده نخواهد شد و استقلال در همان ۹۰ دقیقه قهرمان جام حدفی خواهد شد.

فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران، از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی و بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

کد خبر 763934
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    3 0
    ها ها ها ها ها ها پرسپولیس را می بریم زرررررررشک آرزو بر جوانان عیب نیست فردا انشاالله وقتی که از پرسپولیس زلزله شکست خوردید اون زمان بهانه های جدید نیارید و نگید بچه های ششتقلال انگیزه نداشتند
  • کیوان IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 1
    فک کنم هر تیمی محافظه کارانه تر بازی کنه میبره، دربی قبل استقلال وسط زمین خط دفاع رو بالا اورد و لنگیا فقط از یه توپ‌ که پشت سر دفاع انداختن استفاده کردن،بنظرم استقلال توانایی دفاع ضد حمله رو به خوبی داره ساپینتو باس بهترین تاکتیکو تو این بازی به کار ببره و از اشتباهات فنی دربی قبل درس گرفته باشه، در کل امیدوارم بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده نشه و استقلال تو نود دقیقه بازی رو به نفع خودش تموم کنه
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    تو اگر از فوتبال چیزی حالیت بود که این را مربی استقلال نمی کردید
  • سرخ کابوس آبی US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    ترس در ببن شماها موج میزند اینبار مفتضحانه تر میبازید منتظر 6 مقدسیم بهترین وآرمانیترین تیم برای این عدد مقدس فراهم است.