امین اسماعیل‌نژاد بعد از ۲سال سربازی بالاخره لژیونر شد و فصل بعد به لیگ ایتالیا می‌رود.

امین اسماعیل‌نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین،امین اسماعیل‌نژاد به آرزویش رسید؛ او فصل بعد در سری‌آ ایتالیا بازی می‌کند. ترنتینو، ورونا یا پروجا؛ یکی از این ۳باشگاه ستاره والیبال ایران را استخدام کرده اما او فعلا حاضر نیست اسم تیمش را بگوید. امین منتظر است تا خود باشگاه خبر رسمی را اعلام کند. اسماعیل‌نژاد در یکی دو سال اخیر به‌خاطر اینکه سرباز بود، نتوانست لژیونر شود ولی حالا به خواسته‌اش رسیده است. قبل از این اتفاق خوب، اسماعیل‌نژاد با یک مشکل روبه‌رو شد؛ آمریکا که میزبان هفته سوم لیگ ملت‌هاست، به او ویزا نداد و این اتفاق هم به سربازی او ربط دارد.

*بالاخره به لیگ ایتالیا و خواسته‌تان رسیدید.

خدا را شکر که به آرزویم رسیدم. همه کارها انجام شده و با باشگاه توافق نهایی را انجام دادیم.

*اگر توافق نهایی انجام شده چرا اسم تیم را نمی‌گویید؟ اجازه ندارید؟

اجازه دارم، مشکلی نیست. ولی دوست دارم کارهای اسپانسرینگ هم انجام شود و خود باشگاه خبر رسمی را اعلام کند. عجله نکنید یک‌هفته تا ۱۰روز دیگر همه‌چیز مشخص می‌شود.

*همان تیمی است که می‌خواستید؟

دقیقا همان تیمی است که می‌خواستم. من الان از همه‌چیز راضی‌ام. چند سال زحمت کشیدم تا به امروز برسم، قرار است در جایی که دوست دارم و تیمی که می‌خواستم بازی کنم.

*از نظر مالی هم راضی هستید؟

اولویت من بازی‌کردن است، مبلغ برایم خیلی مهم نبود. دوست داشتم یک جای خوب بازی کنم اما از نظر مبلغ هم خیلی بهتر از ایران است. در ایران شاید امسال با همت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها مبلغ قراردادها یک کم بهتر شود، مدیران باشگاه که فقط می‌خواهند تیم بدهند.

*چقدر زبان ایتالیایی می‌دانید؟

در حد صفر. دارم زبان انگلیسی می‌خوانم و ایتالیایی را هم باید شروع کنم. تا لیگ ایتالیا شروع شود، در حد سلام‌وعلیک یاد می‌گیرم. آنجا بروم و با مردمش که زندگی کنم، راحت‌تر یاد می‌گیرم.

*از بازیکنان ایرانی که فعلا کسی ایتالیا نیست.

نه، میلاد عبادی‌پور بود که او هم به لیگ روسیه رفت.

*ایتالیا غیراز والیبال چه جذابیت‌هایی برای شما دارد؟

مهم‌ترین جذابیتش که والیبال است. در این مدت که تیم جدیدم مشخص شده، درباره‌اش مطالبی را خوانده‌ام که برایم جالب بوده. شهری که قرار است بروم و شهرهای اطرافش جاهایی دارد که تا حالا ندیده‌ام، دوست دارم بروم و از دیدن این مکان‌ها لذت ببرم. با فرهنگشان خیلی آشنا نیستم ولی می‌دانم مردم خونگرمی دارند.

*برای لیگ ملت‌ها ویزای آمریکا برای شما صادر نشد. خبر جدیدی نیست؟

فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران قول داده است که مشکل حل شود ولی فعلا خبری نیست. هفته سوم باید در آمریکا بازی کنیم که هفته خیلی مهمی است. امسال سال المپیک است و رنکینگ جهانی برای ما خیلی اهمیت دارد. امیدوارم که مشکل ویزا حل شود و با نظر کادر فنی بتوانم در بازی‌های هفته سوم حضور داشته باشم.

*به خاطر سربازی ویزا صادر نشد؟

موقعی که درخواست ویزا دادیم من سرباز بودم ولی وقتی به سفارت رفتیم سربازی من تمام‌شده بود. به‌خاطر همین مشکوک شده‌اند و به من ویزا نداده‌اند.

*شرایط تیم ملی چطور است؟

خوب است. نزدیک ۴۰روز است که تمرین می‌کنیم. همه با هم رفیق و همدل هستیم و به‌دنبال یک هدف. همه بدن‌ها هم سرحال و آماده است. خیلی زحمت کشیده‌ایم، روزهایی بود که حال تمرین نداشتیم، بریده بودیم اما به‌خاطر هدفمان تمرین کردیم. الان هم به حد خیلی خوبی رسیده‌ایم.

*تمرین کردن سخت‌تر از مسابقه دادن است؟

بعد از لیگ ۲ماه برای تمرین وقت داریم. فرصت خوبی است تا ریکاوری کنیم و بدنسازی داشته باشیم. چون زمان زیاد است و تمرینات پرفشار، اردوها خسته‌کننده می‌شود ولی مجبوریم تحمل کنیم. چند روزی ترکیه بودیم و ۲بازی دوستانه هم انجام دادیم که خیلی خوب بود. از نظر فنی هم به هدف‌هایمان نزدیک‌تر شدیم. کلا بازی کردن خیلی بهتر از تمرین است.

کد خبر 763394
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha