شرکت قطارهای فدک از سال ۱۳۹۳ وارد ناوگان ریلی کشور شده است. این قطارهای ۵ ستاره با ارائه خدمات ویژه و در حد خطوط هوایی سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مسافران داشته است.

image-20230527164352-1.jpeg

فدک این افتخار را دارد که بهترین خدمات را به مسافران مشهد مقدس و زائران امام رضا(ع) ارائه دهد. در حال حاضر قطارهای فدک در مسیرهای مهمی در خطوط ریلی کشور تردد داشته و برنامه هایی هم برای افزایش مسیرها در دست بررسی و اقدام است. در ادامه به معرفی مسیرهای قطار فدک می پردازیم. با ما باشید.

مسیر تهران – مشهد و بالعکس

قطارهای فدک در مسیر تهران مشهد و بالعکس همه روز قطار دارند و مسافران می توانند برای حرکت در ساعت های مختلف اقدام به تهیه بلیط کنند. روزانه تعداد ۳ رام قطار در این مسیر در حال سِیر است و مسافران را در مدت زمان تقریباً ۱۰:۳۰ ساعت به مقصد می رساند. قطار فدک تهران مشهد در طول مسیر خود از استان های تهران، سمنان و خراسان رضوی عبور می کند. این قطار در شهرهای تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد توقف داشته و مسافران را سوار و پیاده می کند. مسافران می توانند برای خرید بلیط قطار فدک تهران مشهد و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.

مسیر قم – مشهد و بالعکس

با توجه به افزایش تقاضای مسافران از مبدأ قم به سمت مشهد، قطار فدک اقدام به برقراری روزانه یک قطار در این مسیر کرده است. قطار فدک قم مشهد با عبور از شهرهای تهران، سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور به مشهد رسیده و مسافران را در این مسیر جابجا می کند. به این ترتیب کسانی که می خواهند از شهر قم به سمت مشهد بروند لازم نیست برای سفر از ایستگاه تهران اقدام کنند. مدت زمان این سفر ۱۳ ساعت است و به صورت روزانه انجام می شود. مسافران می توانند برای خرید بلیط قطار فدک قم مشهد و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.

مسیر رشت-مشهد و بالعکس

پس از اتصال شهر رشت به ناوگان ریلی کشور در سال ۱۳۹۷، قطار فدک یکی از اولین شرکت های ریلی بود که قطارهایی را به این مسیر اختصاص داد. در حال حاضر قطار فدک از رشت به سمت مشهد و بالعکس روزانه در حال تردد است و مسافران را در این مسیر جابجا می کند. مدت زمان این سفر ۱۶ ساعت است و قطار از استان های گیلان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی عبور می کند. مسافران این قطار در طول مسیر می توانند در شهرهای رشت، قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور و مشهد سوار و پیاده شوند. مسافران می توانند برای خرید بلیط قطار فدک رشت مشهد و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.  

مسیر قزوین – مشهد و بالعکس

یکی دیگر از قطارهای فعال به سمت مشهد قطار فدک قزوین مشهد و بالعکس است که روزانه در این مسیر تردد دارد. این سفر حدوداً ۱۴ ساعت طول می کشد و مسافران در ایستگاه های قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور و مشهد توقف خواهند داشت. متقاضیان می توانند برای خرید بلیط قطار قزوین مشهد و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.  

مسیر کرج – مشهد و بالعکس

یکی از مسیرهای پرطرفدار قطار فدک مسیر کرج مشهد و بالعکس است که مسافران را از استان البرز به مشهد می رساند. این قطار در مدت زمان ۱۲ ساعت و با توقف در ایستگاه های کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور و مشهد خدمات رسانی می کند. این قطار به صورت روزانه در این مسیر تردد دارد و مسافران می توانند برای خرید بلیط قطار فدک کرج مشهد و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.  

مسیر رشت-تهران و بالعکس

علاوه بر مسیرهای منتهی به شهر مقدس مشهد، شرکت قطارهای فدک در سایر مسیرهای ریلی نیز فعال هستند. یکی از این مسیرهای پرتقاضا مسیر رشت تهران و بالعکس است که از استان های تهران، البرز، قزوین و گیلان عبور می کند. مدت زمان این سفر ۴:۳۰ ساعت است و در ایستگاه های رشت، قزوین، هشتگرد، کرج و تهران توقف دارد. قطار فدک رشت تهران به صورت روزانه در این مسیر تردد می کند. برای خرید بلیط قطار فدک رشت تهران و بالعکس می توان به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کرد.   

مسیر تهران – اهواز و بالعکس

یکی دیگر از مسیرهایی که قطارهای فدک در آن تردد دارند مسیر تهران اهواز و بالعکس است. این قطارها به صورت یک روز در میان در این مسیر حرکت می کنند و در طول سفرشان از استان های تهران، قم، مرکزی، لرستان و خوزستان می گذرند. مدت زمان این سفر ۱۵ ساعت بوده و قطار در ایستگاه های اهواز، اندیمشک، دورود، ازنا، شازند، اراک، محمدیه و تهران توقف خواهد داشت. متقاضیان می توانند برای خرید بلیط قطار فدک تهران اهواز و بالعکس به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کنند.  

مسیر تهران-خرمشهر و بالعکس

خرمشهر مقصد دوم قطارهای فدک در استان خوزستان است. با توجه به بالا بودن حجم ترددها در این مسیر، این سفر ۱۶ ساعته از تهران تا خرمشهر به صورت یک روز در میان صورت می گیرد. این قطار در ایستگاه های خرمشهر، اهواز، اندیمشک، دورود، ازنا، شازند، اراک، محمدیه و تهران توقف خواهد داشت. برای خرید بلیط قطار فدک تهران خرمشهر و بالعکس می توان به صورت آنلاین، تلفنی و مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سراسر کشور اقدام کرد.  

کلاس های قطار فدک

شرکت قطارهای فدک برای احترام به سلایق مختلف اقدام به ایجاد کلاس های متفاوت سفر کرده است. خدمات قطارهای فدک در چهار کلاس مختلف زیر به مسافران ارائه می گردد:

  • کلاس عصرانه
  • کلاس اکونومی
  • کلاس بیزینس
  • کلاس ویژه

مسافران می توانند با توجه به بودجه و نیازهای خود هر کدام از این کلاس ها را انتخاب نمایند.

تور قطارهای فدک به مقصد مشهد

شرکت قطارهای فدک با عقد قرارداد با هتل های برگزیده شهر مقدس مشهد، اقدام به برگزاری تور به مقصد این شهر کرده است. مسافران و زائران عزیز می توانند هنگام خرید بلیط قطارهای فدک از خدمات رزرو تور نیز بهره مند شوند و سفری راحت و دلپذیر را تجربه کنند.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطارهای فدک اقدام کنید.

قطار فدک، رمز یک سفر با کیفیت است.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است. کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

کد خبر 763323

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سیدمحمد حسینی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    3 1
    چرا همدان و کرمانشاه ندارید ؟
  • مهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 2
    کی دیگه پول بلیط قطار فدک رو داره.قیمتش سرسام آوره
  • پوریا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    8 0
    ما خانوادگی رفتیم مشهد از تهران، برگشتنی 3دقیقه دیر رسیدیم بااینکه قطار فدک هنوز حرکت نکرده بود ولی اجازه سوار شدن ندادن، هرچقدر هم خواهش کردیم فایده نداشت، زنگ زدیم تهران پیگیری کردیم گلی کسی پاسخگو نبود،مجبور شدیم2850هزار تومن بدیم باهواپیما برگردیم، افتضاح بود واقعا